שתי הנשים המבוגרות האלה מתבגרות על הפחד וטסות לראשונה בחייהן

אף פעם לא מאוחר מדי לחוות חוויות חדשות. או כך לפחות גילו אן וריה, שתי נשים מבוגרות גרמניות בנות 78, שיצאו לאחרונה, לראשונה בחייהן, לחופשה בחו״ל.

בעלי אתרים: שלבו פרסומות של Bannerplay ותוכלו להרוויח יותר כסף! (פרסומת)

אן וריה לא הכירו זו את זו לפני הטיסה, שאורגנה על ידי חברת הסלולר Vodafone כחלק מקמפיין פרסומי שמאפשר לאנשים לעשות דברים שלא עשו בעבר בפעם הראשונה בחייהם.

הסיפור של שתי הנשים מוצג בסרטון דוקומנטרי בן 10 דקות שאמנם מרגיש לפעמים כמו פרסומת סלולרית (במיוחד בקטעים בהן הקשישות משתמשות בקז׳ואליות בטאבלט כדי ליזום שיחות וידאו עם יקיריהן שנשארו בבית), אבל בסך הכל עומדות בפני עצמן ומצליחות אפילו לרגש.

הרבה מהרגש הזה נובע מהליהוק המוצלח: מצד אחד קשישה פעלתנית ללא פחד, שתמיד רצתה לטוס לחו״ל אך נאלצה להשאר בבית בגלל בעלה הפחדן.

מהצד השני אשה שקטה וקצת פחדנית, שנאלצה לערוך הכנות מיוחדות לטיסה בזמן שחברתה עלתה על רכבות הרים כדי להזרים קצת דם לראש. למרבה הפלא – בטיול עצמו הן דווקא הסתדרו מצויין.

צריך להגיד: סביר להניח שגם הפחדן הכי גדול מטיסות היה נהנה בטיסה במטוס פרטי עם שירות מפנק וליווי צמוד של צוות צילום. בסופו של דבר, זו בסך הכל פרסומת לסלולר, וכמו בכל הפרסומות האלה היא מציגה את החיים באור חיובי, לפעמים חיובי מדי.

ועדיין, כשמגיעים לסוף הסרטון ורואים את אחת הנוסעות אומרת שהיא מרגישה צעירה יותר בעשר שנים קשה שלא לחייך ולקוות שגם לנו ידאגו כל כך טוב כשנגיע לגיל הזה – אפילו אם זה רק בשביל פרסומת.

דרך Happy Place

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן