כבר לא רק שירותים


חדרי האמבטיה והרחצה הם כבר לא רק חדרים לניקיון. מעצבים רבים בוחרים להוסיף פתרונות יצירתיים ולהפוך את חדר האמבטיה ממשעמם – למהמם

חדר הרחצה הביתי הוא אחד החדרים החשובים בבית. אנחנו נמצאים בו בכל יום מספר פעמים, מתרעננים בו, וכשמגיעים אורחים לא מן הנמנע שהם יבקרו בו. מתוך כך, החלו בשנים האחרונות מעצבי פנים רבים לתת תשומת לב חשובה ורבה לעיצוב חדרי האמבטיה והרחצה הביתיים מתוך הבנה כי החדר, שעד לאחרונה הוזנח בבניה שהסתכמה בהדבקת אריחי

קרמיקה ושיש על הקירות, וילון אמבטיה ואסלה לבנה בקצהו, הוא חדר חשוב ומכובד שצריך לקבל את כבודו המלא.

ריהוט חדר האמבטיה הוא חלק משמעותי בעיצוב חדר מוצלח. ראשית, חדר אמבטיה לרוב מוכר לנו כחדר בעל אקוסטיקה נוראית, בה ההד והחזרי הרעשים הם בלתי נסבלים. עם הצבת שידה מעץ, בעלת מגירות נאות, ורהיטים יפים שיצרו גיוון וניגודיות בצבע ובעיצוב החדר תוכלו לפתור את בעיית האקוסטיקה המטרידה.

הוסיפו נפח לחדר

יחד עם זאת, רגע לפני שבוחרים את הריהוט המועדף עליכם לחדר האמבטיה, יש לאמוד את גודלו של החדר, ולתכנן את הכנסת הרהיטים ומיקומם ביחס לכיור, האמבטיה והאסלה. בשנים האחרונות החלו מעצבים רבים לשלב את הריהוט עם הכיור והאסלה ובכך החליטו להניח את הכיור על השידה, דבר אשר חוסך מקום רב והופך את חדר הרחצה למלא יותר.

במקרים רבים, מתוך חשש שמא רצפת הקרמיקה היפה תיעלם תחת הריהוט, אנשים רבים חוששים למלא את חדר האמבטיה. חשוב לציין כי הרצפה מוסיפה נפח אך אין הכרח להשאירה חשופה מאוד.

מי שמרגיש שקירות חדר האמבטיה משעממים אותו, ולפעמים בצדק, ניתן להוסיף תמונה מעניינת על הקיר שתוסיף צבע מעניין לחדר ותיצור אווירה ייחודית. בנוסף, חשבו על הצבת ארון מעץ על אחד הקירות בכדי לאחסן מוצרים היגייניים ולהוסיף נפח לחדר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן