טרנד לוהט באינסטגרם: תמונות של זוגות מיד אחרי סקס

אינטימיות זה לחלשים, או לכל הפחות לא למשתמשי אינסטגרם. אחרי עלייתו של הסלפי, טרנד חדש סוחף את רשת התמונות החברתית: זוגות שמצטלמים ביחד מיד אחרי שסיימו לקיים יחסי מין.

חיפוש של התגית aftersex# באינסטה מניב עשרות תוצאות. חלקן הומוריסטיות (למשל שטר כסף), אבל יש גם לא מעט רציניות לגמרי: זוגות מלאי זיעה עם מבט תשוש בעיניים, שמתכסים במעט שמיכה ומחייכים למצלמה. בחיפוש עצמו יש כמה תמונות שלא מומלץ לראות בעבודה, אך אלה שמתפרסמות כאן בטוחות לצפייה.

מקור

מקור

מקור

מקור

מקור

מקור

מקור

מקור

ויש מי שזיהה את המימד הסאטירי בעניין:

תמונות אחרי-סקס הן לא עניין חדש במה שרבים נוטים לכנות בעיקום אף “תרבות הצעירים”. זה חלק מהמגמה בה חבר’ה שגדלו עם האינטרנט מנסים לבדוק את גבולות הפרטיות והפומביות, ומשתפים רגעים שעד כה נחשבו לאישיים עם כל העולם ואישתו.

גם אם במבט ראשון התמונות האלה מעוררות אי נוחות קלה אצל רוב הצופים, יכול להיות שתצטרכו להתחיל ולהתרגל אליהן. מספיק שסלבריטאי אמריקני אחד יצטרף לעניין וזה בטח יהפוך לטרנד חובק עולם שיתחיל להציף לכם את הפידים.

אם בא לכם להצטרף לחגיגה, אגב, אנחנו ממליצים לכם לנשום עמוק ולנשום עד שלוש לפני שאתם מוציאים את המצלמה. נסו לחשוב אם תרצו שהתמונה הזו תסתובב ברשת גם עוד שבוע וחודש ושנה, או שמא אולי אתם מעדיפים לשמור את המיטה שלכם לעצמכם.

דרך Daily Mail

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן