דקרה למוות את חברתה הטובה לאחר שהעלתה תמונות סלפי משותפות בעירום

כשארנדי אליזבת’ גוטיירז ואנל ביז, שתי חברות טובות בנות 16 ממקסיקו, הצטלמו ביחד בעירום, זה היה ככל הנראה ברוח שטות ששוררת אצל לא מעט מבנות גילן. בזמן צילום הסלפי, הן וודאי לא שיערו שהתמונה הזאת לא רק תגרום לסיום החברות שלהן – היא גם תיטול את חייה של אנל.

גוטיירז נעצרה לפני מספר ימים בלוויה של חברתה הטובה, וכעת מואשמת ברצח שלה. על פי המשטרה, המנוחה פרסמה ללא רשותה של גוטרייז את תמונת העירום המשותפת בפייסבוק. גוטרייז התרגזה, וכשהלכה לבקר את חברתה במטרה להתפייס איתה היא הלכה למטבח, לקחה סכין, ודקרה את חברתה 65 פעמים. היא מתה המקום.

על פי מקורות רבים, הנתק בין החברות נמשך שבועות ארוכים, בהן גוטרייז איימה מספר פעמים על חברתה לשעבר ברשתות החברתיות. “על פני השטח אני נראית רגועה, אבל בראש שלי כבר רצחתי אותך שלוש פעמים”, היא כתבה בחשבון הטוויטר שלה כחודש לפני הרצח.

הנרצחת. תמונה דרך פייסבוק

כתב האישום נגד גוטרייז יוגש לבית המשפט בהמשך השבוע. אם היא תורשע, היא צפויה להכנס לשבע שנים לכלא (בהיותה קטינה היא לא צפויה לקבל מאסר עולם).

בעקבות המקרה שוררת תחושה כבדה בבית הספר בו למדו השתיים. המורים מקיימים שיחות רבות עם התלמידים, במטרה להקנות להם כלים שיוכלו למנוע מקרים כאלה בעתיד. למרבה הצער, קשה להאמין שהמקרה הטרגי הזה יהיה האחרון בו מישהו מוצא את מותו, בין אם על ידי אחרים או בין אם בהתאבדות, בגלל הפצת תמונות אישיות באינטרנט.

דרך Gawker

תמונה דרך פייסבוק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן