זמרי מטאל קשוחים מצטלמים עם החתלתולים המתוקים שלהם

בדרך כלל, התדמית של מטאליסטים קשוחים שמביאים אותה ברוק הארד קור היא של גברים מסוקסים מעוטרים במיליון קעקועים, שרירים מנופחים, מעילי עור שחורים, אופנועים כבדים ומראה כללי מאיים שלא בדיוק מעורר חשק להתכרבל איתם.

החלק הראשון של המשוואה נכון, אך החיבור ביניהם לבין החתולים בפרוייקט הצילום “חתולי מטאל” (ניתן לרכוש את האלבום דרך אמאזון) שלפניכם פשוט ממיס. אלכסנדרה קרוקט תיעדה את המטאליסטים מתחברים לצד הרך בנפשם כשהם מככבים לצד החתולים הפרוותיים שלהם בפוזות שירככו כל לב מאבן.

מתוק? הכי מתוק. במיוחד לאור העובדה שהמצולמים בפרויקט מככבים בהרכבים ששמותיהם, איך נאמר, ממש לא מזוהים עם מתיקות: Napalm Death, Cattle Decapitation, Murder Construct, Skeletonwitch, Lightning Swords Of Death.

האמת שזה ממש מדליק לראות איך המטאליסטים הכבדים הסכימו להשאיר את הפוזה הקשוחה מאחוריהם והפגינו קצת כבוד למאמיז השורטים שלהם ולא רק בשביל לבדר את אלפי המעריצים שלהם בעולם אלא למען מטרה טובה בהחלט. הלהקות יצאו לסבב הופעות שנועד לגייס מימון עבור בתי מחסה לחיות וחלק מהרווחים של ספר הצילומים יוקדש לסיוע עבור בעלי חיים. אז בפעם הבא שתיתקלו במטאליסט עצבני בסימטה חשוכה זכרו שהדרך ללבו היא פשוט להתכרבל לצדו ולפלוט את מילת הקסם: מיאו!.


דרך Bored Panda

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן