6 דברים שאפשר לעשות עם חבילת 1 גיגה בחו”ל

המזוודות כבר ארוזות, כרטיסי הטיסה הודפסו והמונית לשדה התעופה הוזמנה. החופשה שלכם עוד רגע מתחילה, וזה הזמן לטפל בדבר שבטח דחיתם לסוף: הטלפון הסלולרי שלכם.

שלא כמו בעבר, היום כבר לא מספיק רק לנחות, להפעיל את הסלולרי ולקוות שוואטסאפ ו-Waze יעבדו. בעקבות תקנה חדשה של משרד התקשורת, הגלישה בחו”ל חסומה ללקוחות שלא ביקשו לפתוח אותה מראש או רכשו חבילת גלישה מיוחדת. ככה הישראלים שנוסעים לחו”ל כבר לא יופתעו לגלות חשבוניות סלולריות של אלפי שקלים שממתינות להם כשהם חוזרים הביתה.

אך האם החסימה אומרת שאנחנו צריכים לוותר על הגלישה הסלולרית בחו”ל? ממש לא. גם אם אתם טכנופובים מוחלטים, קשה היום להסתדר בחו”ל ללא הגלישה הסלולרית – או יותר נכון, קל הרבה יותר להסתדר איתה. בעזרתה תוכלו להתמצא בדרכים עם Waze, לשלוח ולשתף תמונות, לעורר את קנאת כל החברים בפייסבוק, לשמור על קשר עם הבית במייל, לחפש מסעדות טובות עם yelp ואפילו להתמצא בתחבורה הציבורית המקומית עם אפליקציות ייעודיות.

כל הטוב הזה מחכה לכם בחבילת גלישה משתלמת ביותר >>>

תמונה: Shutterstock

הבעיה: חברות הסלולר מציעות בדרך כלל חבילות גלישה בנפחים שונים. יש חברות המגבילות את הנפח לצריכה יומית ויש חברות המציעות נפח גלישה של גיגה אחת למשך חודש. ההמלצה שלנו אגב, היא לא להתעסק בחבילות יומיות או תמחור עפ”י מגה אלא ללכת על חבילות גדולות מראש. אבל מה זה בכלל אומר, גיגה? מכיוון שהתשובה “1024 מגה” וודאי לא תעזור לכם – הנה תרגום של המונח “גיגה” לשפת בני האנוש – או גם: מה תוכלו לעשות בגיגה גלישה.

1. חבילה של גיגה בייט תאפשר לכם לנווט על פני 25,500 קילומטר ב-Waze, שזה קצת פחות מרבע היקף כדור הארץ. לא משנה בכמה פקקים תעמדו בטיול שלכם – אלא אם כן יש לכם מטוס פרטי, כנראה שלא תתחילו לדגדג את הכמות הזו.

2. מכורים לפייסבוק? חבילה של גיגה תאפשר לכם להעלות כמעט 3,000 פוסטים, כולל תמונות כמובן. זה אומר שאת כל הסלפיז המרגשים שלכם באתרי התיירות כל החברים יוכלו לראות – ועדיין ישאר לכם מספיק מהחבילה כדי להתעדכן בכל הלייקים בזמן אמת.

3. ומה עם וואטסאפ? כמות ההודעות שתוכלו לשלוח היא מפלצתית ממש: למעלה מ-100,000 הודעות. אמנם יש אנשים שאנחנו מכירים ששולחים כמות הודעות כזו בשעה, אבל יש לקוות שבחופשה הם קצת מאטים את הקצב.

4. אם אתם מכורים למוזיקה אבל שכחתם את הדיסקמן בבית, אז קודם כל אנחנו ממליצים לכם להתקדם למאה ה-21 ולהשתדרג לנגן MP3 אבל אם כבר הגעתם לחו”ל ועדיין לא השתדרגתם – אין מה לדאוג. חבילה של גיגה תאפשר לכם להזרים למכשיר שלכם כ-34 שעות של מוזיקה בסטרימינג, או כ-8.5 שעות של קליפים (או סרטים) ביוטיוב.

5. רוצים להוריד את השירים למכשיר? גיגה תאפשר לכם, בממוצע, להוריד כ-250 שירים. שימו לב רק שיש לכם מספיק מקום בכרטיס הזכרון.

6. אם אתם מאלה שלא יכולים להתנתק מהעבודה גם בחו”ל, וודאי תשמחו לדעת שגיגה תספיק לכם לשלוח כ-11,400 מיילים עם קבצים מצורפים, או לצפות בכ-1,000 דפי אינטרנט.

 

עם ג’יגה אחת אפשר לעשות הרבה, אבל זה ממש לא חייב להיות יקר. לחץ כאן להצעה משתלמת >>>

 

בקיצור – גיגה זה די והותר לכל השימושים שתוכלו לדמיין. למעשה, רוב הלקוחות לא מצליחים לנצל את הכמות הזו אפילו בארץ. גם אם תצליחו לנצל את כל החבילה – התקנות של משרד התקשורת אומרות שלאחר ניצול החבילה המכשיר ייחסם לגלישה נוספת, ככה שאין מה לדאוג מחריגות והפתעות בחשבונית.

ומה אם אתם לא רוצים שיהיה אפילו סיכוי אפסי שתנצלו את כל הכמות הזו? מילת המפתח כאן היא “שימוש סביר”. זכרו שאם אתם מחברים את המכשיר ללפטופ ומשתמשים בו כמודם סלולרי (או נק’ חמה ניידת) –הצריכה עולה משמעותית, אז את הצפיה בסטרימינג ושיחות אינסופיות בסקייפ (שצורך הרבה מאוד נפח) תשמרו לחיבור WIFI. בסופו של דבר, בלא מעט מקומות יש גישה פתוחה לרשתות WiFi חינמיות. הגלישה בהן לא נספרת בגיגה שלכם ובנוסף גם תחסוך לכם סוללה במכשיר.

נסיעה טובה ואל תשכחו גם להתנתק קצת (-:

תמונה: Shutterstock

אז יאללה, הגיע הזמן לדאוג לדברים החשובים יותר בחופשה בחו”ל, לפחות אם להאמין לאמא שלי: זכרתם לארוז סוודר?

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן