אשה שנפלה קורבן לזעם כבישים תיעדה את מה שקרה לנהג שהציק לה

נהגת תושבת פלורידה שטענה כי נפלה קורבן ל”זעם כבישים” מצד נהג טנדר תיעדה את מה שהיא כינתה “אינסטנט קארמה”, הצדק הפואטי שנעשה עם האיש שהציק לה בכביש.

הסרטון שהעלתה טרייסי סלואן ליוטיוב ב-26 במרץ בשםRedneck Road Rage / Instant Karma צבר יותר עד כה יותר משישה מיליון צפיות.

התקרית אירעה ביום שני בכביש המהיר 41 בפלורידה. כאשר סלואן הבחינה בנהג שנדבק אליה מאחור היא החלה לתעד את הטנדר שלו באמצעות הסמרטפון שלה. לדבריה, הכביש היה חלקלק והנהג, שזוהה בשם ג’פרי ווייט, 33, נהג בצורה מסוכנת. בסרטון נראה וייט נוהג בנתיב ליד סלואן, מחייך וזוקר לעברה אצבע משולשת. לאחר שחתך אותה הוא איבד שליטה על הטנדר וסטה לנתיבים הנגדיים. הטנדר נעצר לבסוף לאחר שהתנגש בעמוד תאורה. 

בסרטון נשמע צחוק של אשה יחד עם “קיבלת את מה שמגיע לך”. סלואן נשארה במקום עד שכוחות החילוץ הגיעו לזירת התאונה, אך ווייט עצמו נמלט ברגל. ביום רביעי משטרת התנועה של פלורידה עצרו אותו בגין עזיבת זירת תאונה, נהיגה חסרת אחריות ואי חגירת חגורת בטיחות. סלואן נאלצה לחסום את אפשרות התגובות מתחת לסרטון לאחר שקיבלה תגובות נאצה רבות. (דרך Local10.com. תודה ל-Rony Lewitinn על הטיפ).

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן