10 סיפורים של מפורסמים שאולצו לעשות בדיקת אבהות

אומרים שלסבריטאים חתיכים במיוחד, כמו לרבי החובל של פעם, יש אישה בכל נמל. רבים מהם מטיילים בעולם ומנצלים את הלוק הכובש שלהם ואת העובדה שיש להם לא מעט גרופיות כדי להתפרפר קצת. כל עוד הכל נעשה בהסכמה ובגילאים החוקיים – אין בזה שום דבר רע.

אבל מה קורה כשהעניינים מתחילים להסתבך עם הריונות לא רצוניים? איך מתמודדים סלבריטאים עם נשים שצצות פתאום וטוענות שהם האבות של הילדים שלהם? בדרך כלל לא בצורה כל כך טובה. מכיוון שאבהות כזו אומרת הרבה כסף במזונות – רוב הסלבס מכחישים את המעורבות שלהם, ובסופו של דבר צריכים לעבור בדיקת אבהות כדי להוכיח סופית אם הם אבות או לא.

הנה סיפורים של 10 מפורסמים שעברו בדיקות כאלה, ומה הבדיקות האלה אמרו. שתראו שיש גם צדדים פחות נעימים בלהיות סלבריטיז.

1. צ׳ארלי צ׳פלין

בין שנת 1941 ל-1942, ניהל צ׳ארלי צ׳אפלין רומן סוער עם שחקנית צעירה בשם ג׳ואן ברי. אחרי שהשניים נפרדו, ברי הפגינה בכמה מקרים התנהגות אובססיבית כלפיי האקס, ואף נעצרה פעמיים. הצרות של צ׳אפלין עם ברי לא הסתיימו במעצרה. בשנת 43′ ברי חזרה לחייו של צ׳אפלין, כשטענה שהיא נכנסה להריון מהשחקן המפורסם.

ההריון של ברי גרם לצ׳אפלין לצרות צרורות עם ה-FBI, שניסו להפליל אותו עקב דעותיו הפוליטיות, והשתמשו בטיעונים חוקיים מפוקפקים והתייחסו אליו כעבריין מין שהעביר את ג׳ואן בין מדינות למטרות מין. הקייס של ה-FBI נזרק במהירות על ידי בית המשפט – אך אם צ׳אפלין היה מואשם הוא היה יכול להכנס ל-23 שנים בכלא.

לאחר שהתינוק של ברי נולד, בדיקת אבהות הוכיחה שצ׳אפלין הוא אינו האב. עם זאת, שופט בית המשפט שדן במקרה סרב לקבל את הבדיקה כראייה, ופסק שצ׳אפלין הוא כן אהב, מה שהטיל עליו תשלום דמי מזונות.

2. מיק ג׳אגר

תמונה: Dina Regine CC-BY-SA

המחירים הבלתי אפשריים להופעת הרולינג סטונס בישראל הם לא השערוריה הכי גדולה בחייו של ג׳אגר, שנאלץ לעבור בשנת 2000 בדיקת DNA, שהוכיחה שהוא אב בנה של הדוגמנית לוסיאנה מורד, איתה ניהל רומן כשהיה נשוי.

הבן של מורד הוא בנו השביעי (ובנתיים האחרון) של מיק ג׳אגר, אך זו לא היתה הפעם הראשונה בה הוא התכחש לבניו: גם בשנות ה-70 הוא סרב להכיר בבנו, שנולד מרומן שהיה לו עם השחקנית מרשה האנט. רק לאחר הליך משפטי הוא נאלץ להכניס גם אותו למשפחה.

3. סטיב ג׳ובס

תמונה: Matthew Yohe

בגיל 23, הרבה לפני שהפך לאייקון של תרבות טכנולוגית, סטיב ג׳ובס הכניס להריון את חברתו דאז כריסאן ברנאן. כשכריסאן ילדה את ליסה הקטנה, ג׳ובס סרב להכיר בה כביתו – למרות שבדיקות DNA הוכיחו אחרת.

במשך שנים הקשר של ג׳ובס עם ביתו הבכורה היתה בעייתית. למרות שהוא קרא לאחד המחשבים החשובים בתולדות אפל ״ליסה״, ככל הנראה על שמה, אי אפשר להגיד שהוא היה ממש מעורב בחייה. רק בשנות חייו האחרונות השניים השלימו והחלו לבלות ביחד – זאת אחרי שג׳ובס כבר היה בעל משפחה מיושב.

4. אלביס פרסלי

למזלו, או לחוסר מזלו, של פרסלי – בימי חייו בדיקות אבהות לא היו כל כך נפוצות. לא מעט אנשים טענו במהלך ההסטוריה שהם בניו ובנותיו של פרסלי, וחלקם ככל הנראה מאמינים בכל ליבם שהם כאלה, וחלקם אפילו ניסו להוכיח זאת על ידי בדיקות DNA מודרניות – אם כי הדבר אף פעם לא הוכח.

חלק מהילדים האפשריים של פרסלי אף קצרו את פירות הצלחתו עוד בימי חייו. אחת מהאמהות שטענו שילדם שייך גם לאלביס אמנם לא הצליחה להוכיח זאת, אך אלביס החליט לפתוח לאותו ילד קרן על סך 2 מיליון דולר, שהוענקו לו כשהגיע לגיל 24 – לכל מקרה שלא יהיה.

5. ביל קוסבי

תמונה: United States Navy

בשנת 1997, בחורה צעירה בשם אוטום ג׳קסון פנתה לקומיקאי ביל קוסבי באולטימטום: שלם לי עכשיו 40 מיליון דולר – או שאגלה לכל העולם שאתה בעצם אבא שלי. לאוטום היה גם קלף מנצח בשרוול: בשנות ה-70, סמוך ליום ההולדת שלה, קוסבי שילם לאימה סכום של 100,000 דולרים, אחרי שתקופה מסוימת הוא ניהל איתה רומן.

למרות שההגיון הבריא אומר שקוסבי שילם כל כך הרבה כסף כדי להשתיק את דבר ההריון, הוא לא נתן לאיום של אוטום להפחיד אותו. הוא אמנם הודה בבית המשפט שהוא ניהל רומן עם אימה של אוטום, אך טען שהכסף שולם כדי שזו תשמור על דבר הרומן בסוד, ושהבת כלל לא שלו. הוא אף הציע לערוך בדיקת אבהות – אך אוטום סרבה.

בסופו של דבר היתה זו דווקא אוטום ששילמה את המחיר: היא הואשמה בנסיון סחיטה, ונידונה ל-26 חודשי מאסר.

6. לארי בירקהד

המקרה של לארי בירקהד הפוך משאר המקרים שמוצגים כאן: הוא כלל אינו מפורסם – הסלבריטאית בסיפור הזה היא מי שהיתה זוגתו – הדוגמנית והשחקנית אנה ניקול סמית׳.

סמית׳, שנפטרה ב-2007 ממנת יתר, השאירה אחריה תינוקת קטנה עם שישה אבות פוטנציאליים שלפי טענתם קיימו מגע מיני עם סמית׳ בתקופה בה היא נכנסה להריון. אחרי משפט מורכב, נקבע בבדיקת DNA שלארי בירקהד, מי שהיה בן זוגה של סמית’ במשך מספר חודשים, הוא אביה של התינוקת בסבירות של 99.99 אחוזים. בירקהד גם זכה באבהות על התינוקת, זאת אחרי שאימה של סמית׳ תמכה בו.

7. בוריס בקר

תמונה: mandj98

בוריס בקר, הטניסאי הגרמני, שינה מקצה לקצה את האחריות שלו על ביתו מחוץ לנישואים, אנה.

לידתה של אנה היא תוצאה של בילוי במסעדה בלונדון בשנת 1999, שם הכיר בקר את הדוגמנית הרוסיה אנג׳לה אמרקובה ובילה איתה לילה סוער. לאחר מספר חודשים אנג׳לה ילדה את אנה וטענה שבוריס הוא אביה – אך הוא הכחיש כל קשר. בסופו של דבר בדיקת אבהות הוכיחה מעל לכל ספק שהוא האב.

שבע שנים מאוחר יותר, ב-2007, החליט בקר להתערב בחייה של ביתו. הוא תבע מאנג׳לה משמורת משותפת על הבת, אחרי שאמר שהיא אינה מתפקדת כאם ראויה. בהתחשב בכך שבהתחלה הוא בכלל לא הכיר בה כביתו – זה מהפך ראוי לציון.

8. רוברט בלייק

רוברט בלייק וודאי חשב שכל זה מאחוריו. שחקן הטלוויזיה הוותיק פגש יום אחד בחורה בשם בוני לי בקלי, שהיתה ידועה לשמצה כמי שמנצלת גברים מבוגרים ועשירים ממנה. זה לא מנע ממנו לקפוץ איתה למיטה.

כמה חודשים מאוחר יותר, לבקלי נולד בן קטן, שלטענתה היה בנו של כריסטיאן מרלו, בנו של מרלון ברנדו, איתו ניהלה רומן. בלייק מצא את כל העניין קצת חשוד, והכריח את בוני לבצע בדיקת אבהות, שהוכיחה שדווקא הוא האב של התינוק ולא ברנדו. בשנת 2000 הם נישאו.

עכשיו צריך לבוא הקטע בו מספרים שהם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה, אבל זה לא מה שקרה. בשנת 2001 נמצאה בוני לי בקלי מתה במכונית שלה ושל בעלה. באותו ערב לקח אותה רוברט למסעדה, ולטענתו לאחר שהתחילו לחזור הביתה נזכר ששכח במסעדה את האקדח שלו, עצר בצד הדרך וחזר ברגל לקחת אותו. בזמן זה מישהו ירה כדור בראשה של בוני לי, שנהרגה במקום.

רוברט בלייק נעצר בחשד לרצח, אך בסופו של דבר זוכה לאחר שלא הצליחו להוכיח את הקשר שלו לרצח. הילדים של בקלי לא ממש התרשמו מהחלטת בית המשפט, והגישו נגד בלייק תביעה אזרחית, שבסופה בלייק נאלץ לשלם להם 30 מיליון דולר.

9. מייקל ג׳ורדן

תמונה: Lipofski Basketballphoto.com

כוכב הכדורסל המפורסם ניהל מערכת יחסים סודית עם בחורה בשם קרלה קנפל. כשהיא נכנסה להריון, הוא הבטיח לה (על פי עדותה) סכום של חמישה מיליון דולרים כדי שלא תספר לאף אחד על המקרה, לא תכריח אותו לבצע בדיקת אבהות ותמשיך את מערכת היחסים הסודית הזאת.

כמה שנים מאוחר יותר תבעה קנפל את ג׳ורדן, בטענה שהוא שילם לה רק 250,000 דולר. השופט קבע שג׳ורדן לא חייב לאישה את שארית הסכום – ובדיקת DNA שנערכה לאחר מעשה גילתה שג׳ורדן הוא כלל אינו אבי בנה של קנפל.

10. פול מקרטני

תמונה: Oli Gill

גם חיפושיות יכולות להיות במרכז שערוריות. זמר הביטלס ניהל רומן עם בחורה גרמניה בשם אריקה, ולאחר מכן הואשם שביתה של אריקה היא גם ביתה שלו. בדיקת DNA הוכיחה כי מקרטני הוא לא האב – אך הבת טענה שהביטל שיבש את הבדיקה, ושלח אדם אחר לבצע את הבדיקות.

בסופו של דבר התיק נסגר בגלל התיישנות – ומעבר לבדיקה האחת המפוקפקת לא ידוע אם מקרטני הוא אכן אביה של אותה בחורה או לא.

להזמנת בדיקת אבהות עכשיו

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן