במקום לחגוג, כך בחרה מורן בר להעביר את יום ההולדת שלה

יש כאלה שחוגגים את יום הולדתם בבילויים מטורפים ובערימת מתנות ענקית מחברים – אך יש כאלה שמעדיפים להעביר את האנרגיות הטובות של היום המיוחד הזה לטובת אנשים אחרים.

מורן בר, מייסדת ומנהלת אתר Geektime, חגגה בתחילת החודש יום הולדת, והחליטה לעשות בדיוק את זה: במקום לחגוג עם חברים היא החליטה לארגן תרומה טכנולוגית עשירה ומשמחת למחלקת שיקום נפגעי ראש בתל השומר, שכללה עשרה אייפדים וקונסולת Xbox עם חיישן קינקט – כולם מכשירים שיכולים לסייע מאוד לשיקום החולים.

בר, שלא יכלה להרשות לעצמה לרכוש לבד את כל הציוד, נעזרה בחבריה ומכריה. היא ביקשה מכל מי שהתכוון לקנות לה מתנה ליום הולדת לתרום במקום כסף לטובת המטרה הזו – ובמהרה הצטרפו ליוזמה גם מכרים נוספים ועוד כמה אנשים שהיא כלל לא מכירה.

זה מה שהיא כתבה על כל החוויה בפייסבוק:

בתחילת החודש חגגתי את יום הולדתי השלושים וחמש בצורה הכי טובה שאפשר, במקום תחת השפעת אלכוהול, בנתינה. המטרה היתה לתת עשרה אייפדים, אקסבוקס וקינקט למחלקת שיקום נפגעי ראש בתל השומר.

כמו שאתם יודעים, מליונרית אני עוד לא, ולכן לא יכלתי לעשות את זה לבד, אך לשמחתי התגייסו לעזרתי שמונים וארבעה אנשים שבמקום לשתות איתי, הצטרפו לתרומה. אנשים שהם חברים קרובים שלי, משפחה מיידית, משפחה רחוקה, אנשים מכל קצוות הארץ, מאנגליה, ארהב, חברים של משפחתי, ילדים מבית הספר היסודי שלי, אנשים שעבדתי איתם לפני עשור, אנשים שאני בקשר איתם עכשיו, אנשים עשירים, מעצבים, מפיקים, אנשי יחצ, רופאים, בעלי עסקים, מנכלים, אנשי הייטק, אנשי סאונד, פסיכולוגים, אנשים מהטוויטר, אנשים מהפייסבוק, בעלי קפה שפעם שתיתי בו, משקיעים, סטארטאפיסטים, חיילים משוחררים, הורים של חברים, אנשים שאני לא מכירה, אנשים שרכבתי איתם פעם על אופנועים ואפילו ילדים צעירים שוויתרו על דמי הכיס שלהם לטובת מי שצריך אותם יותר.

הלב שלי התרחב היום כשבאתי לתת את התרומה ובסיור במחלקה כמעט יצא ממקומו מרוב התרגשות. אני מאושרת שפגשתי את דוקטור דנה דורון וניתנה לי הזכות לתת. ואם נצליח לשנות לטובה את מצבו של אדם אחד שם, הרי שהכל היה שווה.

התודה האישית תגיע לכל אחד ואחת שנתנו. ריגשתם אותי כל כך.

ההתרגשות הגדולה של מורן היא כאין וכאפס להתרגשות שנרשמה במחלקה עצמה. דוקטור דנה דורון מהמחלקה, שהיתה בקשר עם מורן, כתבה גם את הצד שלה בסיפור, ועל הדרך חלקה קצת מהמציאות העגומה של פגועי הראש, ועל איך האייפדים וקונסולת המשחקים יוכלו לעזור להם לתפקד טוב יותר:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן