החתול שכלא את משפחתו בחדר השינה הועבר למכלאה לחיות

האם לאקס, חתול ההימליה השמן והעצבני, עומד לאבד את הבית שלו? לאקס התפרסם לפני כשבועיים, לאחר שכלא את כל המשפחה איתה הוא חי באחד מחדרי השינה בבית, ולא אפשר לה לצאת.

בסופו של דבר המשפחה המבוהלת נאלצה להתקשר למשטרה – וזו הצליחה בסופו של דבר ללכוד את החתול המופרע.

בעקבות התקרית, סיפרו חברי המשפחה שהם עדיין מתלבטים מה לעשות עם לאקס. בשלב זה, הם עדיין השאירו אותו בבית – אבל נראה שתקופת החסד שהם נתנו לחתול עברה: לפני מספר ימים הוא הועבר למכלאה עירונית, שם הוא ישהה עד שהמשפחה תחליט אם היא מעוניינת להחזיר אותו אל חיקה, או להעמיד אותו לאימוץ.

חיצונית, לאקס נראה כמו חתול רגיל, חמוד ופרוותי. ״הם נאבקים בהחלטה האם להשאיר את החתול או לא״, סיפר מייק אוסוולד, מנהל המכלאה. ההחלטה הזו תוכל לקבוע את גורלו של לאקס, שכן המכלאה מרדימה בעלי חיים בעיתיים. מצד שני, עובדי המכלאה לא נוהגים להרוג חיות בעלות פוטנציאל אימוץ, כך שלאקס יוכל לזכות לחיים חדשים אם משפחה חדשה תחליט לאמץ אותו.

עד שמשפחתו המקורית של לאקס תחליט, גורם נוסף התחיל להתעניין בחתול: ג׳קסון גלקסי, מאלף החתולים כוכב תוכנית הטלוויזיה ״הלוחש לחתולים״ בערוץ Animal Planet. גלקסי נוהג להגיע לבתים של בעלי חתולים בעיתיים, וללמד את המשפחות כיצד להתמודד איתם. הוא כבר הבטיח שלאקס יככב האחד הפרקים הקרובים של התוכנית – צעד שאולי יאפשר לו להישאר בבית שהוא מכיר ואוהב.

צריך להזכיר שלאקס הפך לעצבני רק לאחר שאב המשפחה בעט בו כדי לגרום לו להפסיק לשרוט את הילדה הקטנה שגרה בבית.

אז נכון, כאשר החתול מנסה לשרוט את הילדה הקטנה שלך זה לא נעים – אבל חתולים הם חיות שלא יודעות תמיד מה מותר ואסור, ויכול מאוד להיות שלאקס רק ניסה לשחק עם הפעוטה, והפך תוקפני רק אחרי שהותקף. יכול להיות שפיקוח קפדני יותר על החתול והפרדה שלו מהילדה היה יכול למנוע את כל התקרית. חתולים, כמו בני אדם, לא אוהבים שבועטים בהם – ועצוב שלאקס צריך לשלם את המחיר על ההתנהגות הלא ממש אחראית של הבעלים שלו.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן