מכונת אורגזמה חדשה תוכל לגמור בלחיצת כפתור

זה נשמע כמו המצאה מסרט ישן של וודי אלן, אך ג’ים פאוס, חוקר הניורוביולוגיה של ההתנהגות המינית באוניברסיטת קונקורדיה במונטירואל סיפר לכתב העת “ניו סיאנטיסט” כי הגה “מכונת אורגזמות”, שתאפשר לטפל בנשים עם אי תפקוד אורגזמטי.

עוד בנושא אורגזמה באתר “סטארמד”

פאוס: “יש נשים שמבלבלות בין התעוררות חיובית שמתבטאת בקצב לב מהיר, ידיים רועדות, עצבים וכן הלאה, עם פחד. זה גורם להן לרצות לצאת מהמצב הזה. בעוד טיפול פסיכיאטרי בהחלט מקובל במקרים כאלה, רופאים נוטים לרשום ואליום לנשים שסובלות מהתופעה, בשעה שטיפול כזה עלול להרחיק את האורגזמה. מכונת האורגזמות של פאוס מתמודדת עם הבעיה בגישה ידנית יותר.

למעשה, מדובר בשתל עם אלקטרודות שיותאמו לעצבים הנכונים של המטופלת בחוט השדרה. בזמן השתלת הרכיב, המטופלת תישאר בהכרה מלאה. השתל יתחבר למחולל אותות שגודלו קצת יותר קטן מחפיסת סיגריות ומושתל מתחת לעור באחד מפלחי העכוז של המטופלת. הרעיון הוא שאפשר יהיה לגרות את השתל באמצעות שלט רחוק ולהעביר אורגזמות בלחחצת כפתור. ניתן יהיה אפילו לתכנת את מספר האורגזמות הרצויות ביום או בשבוע!

מי שעלה על העניין הוא סטוארט מלויף, מנתח במרפאת כאב בצפון קרולינה. הוא מספר כי יום אחד הצמיד אלקטרודות למטופלת. כאשר פספס את המקום הנכון האשה החלה להגיב בהתרגשות. שאלתי אותה מה קרה והיא ענתה: “תצטרך ללמד את בעלי לעשות את זה”.

חברה בשם Medtronic צפויה להתחיל לערוך ניסויים במכשיר החדש מאוחר יותר השנה. עם זאת, אין סיבה להסתער על הפתרון הזה בכל מקרה של חוסר תפקוד מיני. פאוס מתאר את הטיפול כפולשני כמו קוצב לב, ומיועד למקרים קיצוניים בלבד.

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן