מה עומד מאחורי קמפיין דיאודורנט הבואש והשום ברכבת?

לפני כמה שבועות הופץ קונספט לסדרת דיאודורנטים חדשה בשם “ספייסר”, המתאפיינת בסדרת ריחות אקזוטיים כמו בואש מצוי ושום מעלף. אז כתבנו שהקונספט הזה נשמע כמו משהו שנלקח היישר מאתר המוצרים הפיקטיביים “מוצר איום“, שמתמחה בקונספטים כאלה בדיוק!

על פניו, כתבנו אז, נראה של-Spacer אין באמת תכלית צרכנית. אלא אם כן מדובר במוצר הפוך על הפוך, דרך מתחכמת של חברה חדשה לתמרוקים להפיץ את השם שלה. אף אחד אמנם לא ישתמש ב-Spacer, אבל אנשים וודאי יזכרו את השם של החברה שהוציאה את הדבר הזה – ואולי יקנו את המוצר הבא שלה.

בעקבות הקמפיין אכן מתברר כי מי שעומד מאחורי הקמפיין היא רכבת ישראל במטרה שנתנהג קצת יותר יפה ברכבת. המסר שנחשף הוא: כשנותנים ספייס כולנו נהנים מהדרך. בפוסט בדף הפייסבוק של רכבת ישראל צוין: “מטרת הקמפיין היא לעודד התנהגות אחידה בתחנות וברכבות על מנת ליצור חווית נסיעה נעימה ומהנה יותר”.

תגובות נבחרות לקמפיין מהדיון שהתפתח:

Tal Bondarov: “חחחח כאן זה לא שוויץ אל תנסו לחנך ישראלים”.

Lionel Aryeh Gordon: “חייבים לחנך ישראלים מסוימים. דווקא חל שיפור ניכר בהתנהגות כאן בארץ ב-20 שנים האחרונות. אנשים חשופים יותר למה שקורה בחו”ל ומבינים שאנחנו לא “פרובינציה”.

Eliyahu Daya: “כל הכבוד קמפיין מעולה!! סופסופ יחס לבעיית הרגלייים ברכבת.. אשכרה כל אחד תופס מקום לו ולרגליים במושב ממול”.
Lionel Aryeh Gordon: “צריך להוסיף: “בבקשה לקחת איתכם את העיתון שאיתו אתם עולים לרכבת. “הבאתם? לקחתם”.
Ofra Buhadana: “נסיעה נעימה ברכבת זה לאסור על חפירות בסלולר ברכבת…מזעזע”.
Daniela Portnoi: “בהצלחה! אם כי אני סקפטית… במשך 4 שנים נסעתי ברכבת קו רחובות תל אביב מרכז, לפעמים זה פשוט מגעיל איך שלאנשים אין טיפת כבוד לספייס האישי של הזולת. חבל שהתעוררתם מאוחר”.
רכבת ישראל Online: “שלום דניאלה, תודה רבה על תגובתך. אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לשפר את חווית הנסיעה ברכבת ובהתאם לכך מטרת קמפיין זה היא לעודד התנהגות אחידה בתחנות הרכבת שתייצר חווית נסיעה נעימה ומהנה יותר”.
ומה דעתכם על הקמפיין? יש טעם לבקש ספייס או שרעיון הדיאודורנט בואש לא כך כך מופרך?
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן