השף של תוכניות הבוקר בישל למנחות הפתעה

בתקופת החגים בארה”ב הוציא השף קית׳ גורקה ספר בישול חדש, שכלל עשרות מתכונים המתבססים על השאריות מארוחות החג השונות. כדי לקדם את הספר, יצא גורקה למסע יח״צ במספר תוכניות בוקר אמריקניות. המנחות התלהבו מהרעיון המקורי וביקשו ממנו להדגים את המתכונים המקוריים שלו באולפן. הבעיה? קית׳ גורקה הוא כלל אינו שף, אלא חלק מחבורת הקומיקאים שמפעילה את האתר The Found Footage Festival. הספר המסקרן כלל לא קיים. מדובר במתיחה מתוכננת היטב.

המטרה של החבורה היתה למתוח את מנחות התוכניות – והם הצליחו בזה ובגדול. ה״שף״ בישל להן ארוחות איומות, אותן המנחות היו צריכות לטעום בשידור חי: למשל, שייק שומני במיוחד של שאריות בשריות, או גלידה שעשויה מפירה קר. לטובת המנחות, יש לציין שהן שיתפו פעולה עד הסוף.

לפעמים ה״עד הסוף״ הזה גם כלל פשלות לא צפויות כביכול בשידור חי. בשידור אחד הפיל השף את כל שולחן הבישול שלו. בתוכנית אחרת הוא הודה כי אירוע החתימה על הספרים, שהיה אמור להיערך באותו יום, בוטל כי ״הספרים לא הגיעו לחנות״. לא משנה מה קרה, תמיד הוא השאיר את השדרניות ללא מילים בסוף הקטע.

אפשר לצחוק על כל עורכי תוכניות הבוקר שנפלו בפח הזה, אבל צריך להיות הוגנים ולנסות לשים את עצמנו בנעליים שלהם: הם צריכים למלא שעות על גבי שעות של תוכן בעונה מתה יחסית, בה אין יותר מדי מרואיינים שמוכנים לצאת מהבית ולהגיע לאולפן. השף הזה וספר הבישול המקורי שלהם נפל להם מהשמיים – והם לא טרחו לעשות את התחקיר המינימלי כדי לוודא שהוא באמת אמיתי. כנראה זו היתה הסיבה שהוא הצליח להשתחל ללא פחות מחמש תוכניות בוקר שונות.

התוצאה, לפחות, יצאה מצחיקה. גם זה משהו.

דרך Deadspin

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן