כרטיס הביקור הזה הוא בעצם משחק טטריס

אם אי פעם ביקרתם בתערוכה גדולה, ודאי חזרתם עם כיסים מלאים בכרטיסי ביקור ומעולם לא התבוננתם בהם שוב. נראה לפעמים כי כרטיסי ביקור הם הדבר הכי לא שימושי בעולם.

זה אומר שגם אם פגשתם מישהו מעניין שנראה לכם כמו שותף עסקי פוטנציאלי – הסיכוי שתצליחו לאתר את כרטיס הביקור הספציפי שלו בין ים הכרטיסים האחרים אפסי.

אלא אם כן אותו בחור מעניין יגיש לכם את כרטיס הביקור הבא, ממנו קשה מאוד להתעלם. קוראים לו Arduboy, והוא למעשה משחק טטריס נייד בגודל ובעובי של כרטיס ביקור.

הכרטיס הזה הוא בעצם מחשב זעיר, שכולל מסך OLED, רמקול, כפתורי מגע וסוללה שמספיקה ל-9 שעות עבודה. העובי: רק 1.6 מילימטרים. את הפרטים האישיים ניתן יהיה להציג כקוד QR או כטקסט אינטראקטיבי שרץ על המסך הקטנטן. אבל ביננו, מי בכלל ירצה לראות את הפרטים כשאפשר לשחק טטריס?

ה-Arduboy יעלה 30 דולר לכרטיס – ממש לא כסף קטן כשמדובר בכרטיס ביקור. היוצר שלו מתכונן בימים אלה לפתוח קמפיין קיקסטארטר שמטרתו מימון של ייצור המוני של כרטיסים, אך מזהיר מראש שמדובר במוצר שחייבים להרכיב ידנית, מה שאומר שעלותו תשאר גבוהה יחסית גם בכמויות גבוהות.

במקביל, היוצר עובד על אפשרות להריץ משחקים נוספים כמו Ardumon – גירסה זעירה של פוקימון. עוד על הליך העיצוב והיצירה של הכרטיס ניתן למצוא כאן.

דרך Kotaku

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן