המודל הבא צריך להנחות את כל הפרסומות מעכשיו ועד הנצח: במקום לשכור עוד דוגמן שלוקח שלוק ומחייך, דוגמנית שנוגסת ומצחקקת, או דוגמן ודוגמנית נוסעים במכונית ומצחקקים ומחייכים לעצמם – החברה המפרסמת לוקחת מישהו שיודע לעשות דברים מגניבים ומשלמת לו כדי לעשות אותם מגניבים עוד יותר.
אנחנו זוכים לצפות בתוצאה, האדם המוכשר זוכה בתשלום ותהילה, החברה המפרסמת לא זרקה כסף על עוד פרסומת ריקה, והאנושות נעשית מגניבה טיפה יותר.
במקרה הספציפי הזה, החברה המזמינה היא הסניף הבריטי של פפסי, המוצר שנדחף לשולי הפריים הוא פפסי מקס, והאדם העומד במרכז הפריים הוא הפעלולן דמיאן וולטרס, שם שאתם אולי לא מזהים, אבל בטוח שראיתם אותו מבצע תרגילי פארקור ולחימה בסרטים כמו “קיק-אס”, “סקוט פילגרים”, “קפטן אמריקה”, “סקייפול”, ואחרים.
וולטרס הוזמן על ידי פפסי עם משימה פשוטה אך קשה להחריד: להיות האדם הראשון שמצליח לרוץ לופ אנכי מלא, 360 מעלות על רמפה עגולה. אחת מאנשי הצוות שבנו את הרמפה חישבה ומצאה שהוא צריך לשמור על מהירות ריצה של לפחות 14 קמ”ש לאורך כל הלופ – גם כשהוא רץ לחלוטין במהופך.
הסרטון המלא ממחיש את ההכנות למשימה יוצאת הדופן הזו: