American Apparel הציבה בובות ראווה עם שיער ערווה

רשת American Apparel עוררה באזז גדול לאחר שהציבה בובות עם שיער ערווה בחלונות ראווה בניו יורק.

הבובות בחלון הראווה גרמו לאנשים לעצור וגם להיכנס לחנות ולקנות תחתונים.

עובד בחנות אמר להאפינגטון פוסט, כי הבובות שהוצבו ביום חמישי נועדו להמחיש את הטבע האמיתי הלא מתייפייף של המיניות ולהגדיל את המכירות לקראת הוונטיינס. בהחלט נראה שזה עובד. על פי דיווחים, עוברי אורח סקרנים התגודדו סביב החנות, הצטלמו לפניה ו-American Apparel זכתה לפניות רבות מהתקשורת.

ל-American Apparel היסטוריה עם שיער ערווה, ככל הנראה כחלק מאסטרטגיית שיווק שתכליתה לזעזע. בשנה שעברה החברה מכרה חולצת טי נועזת עם תמונה של ואגינה במחזור, כמו גם חולצה עם תמונה של חלק גוף עליון נשי, שחושפת לכאורה את הגוף מתחתיה.

בשנת 2011 החברה הפיצה מודעה ובה דוגמנית בתחתונים שחשפה שיער ערווה. האם אפשר לראות בכך צעד של העצמה נשית או צעד מעורר מחלוקת ותו לא? האם חנויות שבובות הראווה שלהן אנושיות יותר גורמות לכם לרצות יותר לקנות מהן?

הנושא פתוח לפרשנויות, אך כעת כבר ברור שהמהלך של הרשת עורר את הדיון הציבורי בארה”ב, עד כדי כך שיש מי שהכתיר את הצעד קמפיין להחזרת שיער הערווה למקומו הטבעי לאחר עשרות שנים של הדרה מהמרחב הציבורי.

הרשת מסרה למגזין Elle.com את התגובה הבאה:

“American Apparel היא חברה שחוגגת יופי טבעי, וחלון הראווה הזה עומד בהמשך ישיר לחגיגה זו. יצרנו את הבובות האלה כדי להזמין עוברים ושבים לחשוב על משמעות המושג סקסי עבורם ולהיזכר ביופי נשי טבעי. רעיון זה עומד מאחורי הפרסומות שלנו אשר נטולות פוטושופ וריטושים שמקובלים בתעשיית האופנה. קיבלנו תגובות חיוביות רבות מאנשים ומצפים לשמוע גם את דעתכם”.

(דרך האפגינגטון פוסט).

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן