המחאות בדף הפייסבוק של שטראוס על ביטול המותגים תענוג, מעדן הגולן ומעדן שטראוס והחלפתם במותג המעדנים ג’וי טרם שככו, כי זה מה שאנחנו צריכים, עוד מילים לועזיות. בקמפיין הטלוויזיה למעדנים החדשים מופיע צחי גראד בתפקיד אדם עשיר המצהיר כי הוא מוכן לוותר על כל הטוב שבחיים במעדן ג’וי. ילדי ריטלין הגיבו עם הפארודיה הבאה עם התשובה שלהם לסדרת מעדני ג’וי – ג’וי קרפלעך. בפרסומת מככבת סבתא מינה, שמציגה גירסאות משלה לג’וי: “לשחק ברידג’ עם החברות שלי ולקחת את הכל הכסף מהפנסיה של קלרה”, “ויקטור מנגן לי ג’ז” או “כשאייזיק מוזג לי קומפוט שזיפים”.
וזה לא הבאזז היחיד בימים האחרונים בעקבות הפרסומות של שטראוס. הורים רבים זועמים על הפרסומת החדשה של “שטראוס” ל”שוש” בגלל מה שנראה להם כערעור הסמכות ההורית. בפרסומת מופיע ילד שאוחז בשקית “שוש” ואומר לאמו “את לא מחליטה עלי, רק אני מחליט עלי”. הורים רבים מוחים על הפרסומת בדף הפייסבוק של שטראוס וקם דף פייסבוק כמחאה: “אני כן מחליטה – להחרים את שוש“. בעקבות תלונות של הורים הרשות השנייה החליטה להגביל את שעת השידור של הפרסומת לאחרי שמונה בערב.
משטראוס נמסר ל-ynet: “אנחנו מכבדים את החלטת הרשות השניה ונפעל על פיה. עם זאת, חשוב לנו לציין שמלכתחילה הקמפיין יועד להורים ומשודר בשעות הרלוונטיות עבורם. הביטוי שמוביל את הקמפיין הינו שגור בקרב ילדים ומהווה שלב חשוב בהתפתחותם. השיח אשר התעורר בעקבות הפרסומת, רובו המכריע חיובי ומשקף לטעמנו את חיי היום יום של כל משפחה בישראל. הצטערנו לשמוע את תחושותיהם של אותם מיעוט הורים, אך לתחושתנו פרסומת זו נוגעת בנושא אמיתי ואותנטי באופן הומוריסטי וכנה”.
גם תגובה זו הכעיסה לא מעט הורים בדף הפייסבוק של שטראוס.
Yoav Alper. דרך סטטוסים מצייצים