כתבת הטלוויזיה ביצעה בדיקת ממוגרפיה מול המצלמות והתבשרה: את חולה בסרטן

כשכתבת הטלוויזיה האמריקנית איימי רובץ’ התבקשה לבצע בדיקת ממוגרפיה מול המצלמה היא הייתה מלאת היסוסים. הכתבת הצעירה לא עשתה בדיקה כזאת בעבר, כי לטענתה שגרת יומה היתה עמוסה מדי, והיא לא באמת האמינה שהיא יכולה להיות חולה בסרטן השד.

בסופו של דבר היא הסכימה. זה קרה לפני מספר שבועות, כשתוכנית הבוקר בה היא עובדת ערכה שבוע מודעות לסרטן השד. רובץ’ הסכימה לבצע את הבדיקה בשביל לעזור לעורר מודעות – ולא דמיינה את התוצאה: כעבור מספר ימים הרופא שלה יצר איתה קשר וביקש ממנה להגיע למרפאה. היא חשבה שהיא מגיעה כדי לבצע מספר צילומי השלמה, אך כשישבה מול הרופא הוא הודיע לה כי תוצאות הבדיקה היו חד משמעיות: היא חולה בסרטן השד.

מספר ימים לאחר שנודע לכתבת על מחלתה, היא בחרה להופיע בטלוויזיה ולבשר לקהל הצופים על ממצאי הבדיקה. היא עשתה זו באמצעות כתבה שמטרתה ברורה: לשכנע נשים נוספות לערוך את הבדיקה, כי אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיו התוצאות.

בימים אלה יוצאת רובץ’ לחופשת מחלה ארוכה, לקראת ניתוח כריתה כפול. “רק לאחר מכן אני אוכל לדעת על מה בדיוק יכלול הקרב שלי עם המחלה, אבל אני מוכנה נפשית וגופנית לכל דבר”, היא כתבה באתר של רשת ABC.

מה שבטוח הוא שאיימי לא מתחרטת לגמרי על שבחרה לעבור את הבדיקות מול המצלמות. הפעולה הזאת, אותה היא עשתה רק כי הבוסים שלה ביקשו ממנה, יכולה בסופו של דבר להציל את חייה.

עוד בנושא סרטן השד ב”סטארמד”

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן