הביו-האקר השתיל לעצמו סנסור אלחוטי בגודל סמרטפון ביד

ילדים, אל תנסו את זה בבית: טים קנון, ״ביו-האקר״ חובב, השתיל לעצמו לאחרונה סנסור אלחוטי בגודל של סמרטפון היישר אל תוך היד. הסנסור מכונה Circadia 1.0, והוא יכול לנטר באופן אלקטרוני אחרי הנתונים הגופניים של קנון, כמו חום הגוף, קצב הלב וכו׳.

 

את הנתונים האלה אפשר לשדר באופן אלחוטי למכשירי אנדרואיד דרך Bluetooth – ומשם לנצל את המידע כדי להקל על החיים של קנון. כך למשל, הוא יוכל לקבל הודעת SMS כל פעם שחום הגוף שלו מתחיל לעלות, כך שיהיה לו קל יותר להימנע מהשפעות חיצוניות שהופכות אותו לחולה.

אפשרות אחרת, מתוחכמת יותר, היא להגדיר מראש שכאשר הוא לא מרגיש טוב יקרו פעולות ספציפיות בבית (במידה וגם הבית חכם כמובן). דמיינו למשל לחזור חולים מהעבודה היישר אל תוך בית ש״הכין בשבילכם״ כוס תה חם, אמבטיה מפנקת, אורות מעומעמים וכו׳. בעזרת ה-Circadia 1.0 – זה אפשרי.

מצד שני, אל תחשבו לרגע שמדובר במכשיר פלאים סימפטי ופשוט. מכיוון שהמכשיר לא עבר את האישורים הרפואיים הנדרשים, אין אפשרות להשתיל אותו בגוף אצל רופא מורשה, אלא על ידי מנתחים חובבים פיראטיים. קנון עצמו סיפר שאת ההשתלה שלו הוא עבר ללא הרדמה. הצצה אחת בתמונה של היד שלו רומזת שלא מדובר בתהליך סימפטי במיוחד.

אם בכל זאת בא גם לכם סנסור כזה בתוך היד – העלות הכוללת של כל התהליך צריכה לעמוד על 700 דולר – מהם 500 לחיישן עצמו ועוד 200 ל״ניתוח״. קנון מבטיח שהוא יוכל להתחיל ולמכור סנסורים שכאלה בעוד חודשים ספורים.

דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן