אמא צילמה את הבן שלה בהרפתקאות מגניבות בסלון ביתם

משחר ההיסטוריה למדנו דבר אחד חשוב מאוד, הורים אוהבים לצלם את ילדיהם. בעוד אין כל רע בצילומים רגילים, יש מי שמחפשים דרכים יצירתיות לצלם את ילדיהם.

כך עשתה קוויני ליאו, אמנית ואמא לשלושה, היא החליטה לקחת את תחום צילום הילדים צעד אחד קדימה וצילמה את בנה הבכור כשהוא יוצא לשלל הרפתקאות מגניבות על השטיח של סלון ביתם.

ליאו צילמה את בנה וונגאן על פני רקעים אינטראקטיביים מיוחדים. בצורה פשוטה וקלה להכנה, היא יצרה רקעים על השטיח של סלון ביתם מאביזרים יומיומיים, רכים ונעימים. בצילומיה בנה נראה שוכב על השטיח או שמיכה שהונחה עליו, משחק, נהנה ולוקח חלק בתפאורות המגניבות שאמו הכינה לו. וונאגן יצא להרפתקאות שונות, הוא למשל נלחם ברוח רפאים, אילף אריה ושיחק בעלי השלכת, כל זאת בזכות תפאורה כיפית שגם אפשר לשחק איתה. כמובן, מה שהכי חשוב בסט הצילומים הזה, הוא שוונגאן נראה ממש מאושר, והרי כל הורה יודע שלשמח את הילדים זאת אחת המטרות הכי חשובות בחיים.

ליאו מתגוררת בסאן פרנסיסקו והיא צלמת ואמנית עצמאית, היא מעידה על עצמה שתמיד אהבה לצלם, בעיקר נופים, אך מאז נולדו ילדיה היא מעדיפה לצלם אותם. זו גם לא הפעם הראשונה שליאו צילמה את בנה, מאז שנולד היא הייתה עסוקה בלתעד כל רגע בחייו בדרכים מגניבות במיוחד, באותה הטכניקה בה השתמשה עבור סט צילומים זה. 

מה שמגניב ביצירות של ליאו הוא, שהן יכולות להעניק השראה לכל הורה שמחפש דרך יוצאת דופן לצלם את ילדיו. בנוסף לכך, ניתן לקלות להתחקות אחר ליאו, כל מה שצריך הוא ילדים, מצלמה, בית ואביזרים יומיומיים. כמובן, מעל לכל, חשוב שהילדים ייהנו במהלך הצילומים, והרי אין דבר חשוב יותר מילד מאושר.

הטבה לגולשי חורים ברשת ב “זאפו” – מתנות מודפסות.
מגנט בעיצוב אישי במתנה + 15% הנחה בכל הזמנה

מתנה מיוחדת לחנוכה – סביבון בעיצוב אישי
סביבון בעיצוב אישילקבלת ההטבה מלאו את הטופס(פרסומת):

דואר אלקטרוני *
שם
 

1. סתיו

Scarecrow

 

 

2. רוחות רפאים

Ghost-fighting

 

 

3. שטן או מלאך?

Halloween

 

 

4. סקי שלג

Skiing

 

 

5. אילוף אריות

Lion-tamer

 

 

6. קופידון

Cupid

 

 

7. גשם של ממתקים

 

8. ברווזון ענקי

 

9. פסל החירות

תמונת שער: facebook.com

תמונות: facebook.com, mashable.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן