הלילה ב-22:30: להקת אטליז בהופעה בשידור חי ב”חורים ברשת”

להקת הארט רוק הישראלית-בינלאומית אטליז הלכה בעקבות אמנים רבים בעת האחרונה, נפרדה מחברת התקליטים וספונסרים למיניהם ויצאה לדרך עצמאית.

הלהקה שלה קהל עוקבים נאמן בכל העולם החליטה לממן בעצמה את הפקת אלבומה הרביעי. מגובים בסולנית חדשה ומפיק חדש, הם פנו לציבור וביקשו לקבל ממנו את התמיכה כדי להוציא לאור את האלבום שלתחושתם יהיה היצירה הטובה ביותר שלהם עד כה.

“באלבום זה העולם הלירי הינו שונה ושואב מסגרת מעולם מספרי הסיפורים. בשונה מהאלבומים הקודמים, שבעצמם היו שונים אחד מהשני, בחרנו לחקור תחומים של מוזיקה אלקטרונית. כלהקה חרטנו על דיגלנו התפתחות אמנותית ויצירה לשם היצירה, ולא סיפוק קהל זה או אחר, וגורלנו להמשיך להשתנות. אנחנו מכווננים להתקדם ולהתפתח, והנכונות לעזוב את המרחב הבטוח שקצר הצלחות ולהמשיך לשאוף קדימה הכרחית להתפתחות זו”.

באלבומה הרביעי “אטליז” משתפת פעולה עם עם היוצר והמפיק איתמר ציגלר, נגן הבאס של “בלקן ביט בוקס”, אשר הוציא שלושה אלבומי סולו בארץ ובחו”ל, וכתב מוזיקה לפסקולים. את המילים כותב מייסד הלהקה גיא בן שטרית, יחד עם הסולנית סיון אבלסון.

“אנחנו עובדים על האלבום כבר מעל לשנה ואנחנו ממשיכים להשקיע בו את כל המשאבים שלנו. עכשיו לקראת סיום האלבום המשאבים נגמרו, אך ההשקעה הנותרת רבה: סיום מיקסים, מאסטרינג, עיצוב עטיפת האלבום, ייצור והדפסת האלבום, יחסי ציבור, הוצאת סינגלים לרדיו, מופע השקה לאלבום ועוד המון דברים. מאוד בפשטות, לא נוכל לעשות את זה בלעדיכם”.

אפשר לשמוע כאן קצת מהמוזיקה החדשה של אטליז ולתמוך כאן באלבום החדש. הקמפיין מימון המון הוא בינלאומי ובאנגלית. אך ליד כל מחיר בדולרים תמצאו את המחיר בשקלים, וכאן תמצאו תרגום של החבילות לעברית.

במסגרת הקמפיין, הלהקה שיחררה סרטון בטכניקות שונות של אנימציה, עליו עבד במשך שלושה חודשים מייסד ההרכב גיא בן שטרית, אנימטור במקצועו שזכה בעבר בפרס מיוחד מהבמאי ספייק לי על קליפ תלת מימד שביים לאטליז. הסרטון נערך בשילוב אפליקציות אייפון והוא מושקע מאוד, יחסית לסטנדרטים של סרטוני הגיוס הרגילים.

לקראת סיום הקמפיין בעוד ארבעה ימים תקיים הלהקה הלילה (5.11) הופעה מיוחדת בבר גיורא בת”א, בה יבוצעו שירי ההרכב בגרסאות אקוסטיות מיוחדות, כולל השירים מהאלבום שבדרך. במקום יוצבו לפטופים לרכישת האלבום על שלל חבילותיו אונליין. בין החבילות: שיעורים פרטיים מחברי ההרכב (פיתוח קול, תופים, גיטרה או בס), הפקת שיר על ידי שניים מחברי ההרכב, איור חד פעמי של גיא בן שטרית ועוד ועוד (כל האופציות כאן).

ההופעה תועבר בשידור ישיר מ”בר גיורא” בתל אביב כאן ב”חורים ברשת” הלילה החל מ-22:30 באמצעות Connesta.

אטליז הם: סיון אבלסון – שירה, גיא בן שטרית – גיטרה, עומר הרשמן – גיטרה, הדר גרין – בס, קלידים, עמרי הנגבי – תופים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן