נחשף המחירון של שחקניות הפורנו עבור סצינות שונות בסרטים

אחת התהיות הראשונות שעולות ביחס לכוכבות פורנו היא “מה גורם להן לעשות את זה”.

מה מניע אשה להשתתף בתעשייה שמקדשת את הניצול הנשי, מציגה דימויים מאוד מעוותים של יחסי מין ושל גוף האישה, ובאופן כללי לא עושים יותר מדי טוב לאף אחד (אולי חוץ מהתגובה הרגעית שמרגישים בגוף כשצופים).

התשובה, על פי רוב, היא די פשוטה: כסף. ה-Hollywood Reporter פרסם לאחרונה כתבה על מאחורי הקלעים של תעשיית הפורנו, וחשף שם בין השאר את המחירון של השחקניות. מסתבר שלתעשיית הפורנו יש חוקים מאוד ברורים ונוקשים, ו”טבלת מחירים” מאוד ברורה.

כך למשל, כוכבת פורנו (או “דוגמנית”, כפי שנהוג לקרוא לה בז’רגון של התעשייה) שמשתתפת בסצינה עם כוכבת נוספת תקבל 800 דולר. סצנה עם בחור תכניס לכיסה 1,000 דולר. מי שתסכים לקיים מין אנאלי תקבל 1,200 שקל, והקיצוניות ביותר שיסכימו לסצינות המציגות חדירה כפולה יקבלו 4,000 דולרים.

  • סצינה בחורה עם בחורה: 800 דולרים.
  • 1,000 דולר עבור סצינה של בחור עם בחורה.
  • 1,200 דולר עבור סקס אנאלי.
  • 4,000 דולר עבור חדירה כפולה או יותר.

כך יוצא שכוכבות מצליחות, שבדרך כלל מופיעות בלפחות 10 סצינות כל חודש, יכולות להרוויח בקלות כ-50,000 דולר בשנה (לפני עמלה של 10-15 אחוזים לסוכן). כוכבות הפורנו של העבר, לפני שהאינטרנט השתלט על התעשייה, הרוויחו בממוצע כפול מזה. על פי XBIZ, כ-70-80% מההכנסה השנתית של כוכבת פורנו היא מסרטים, והשאר מפעילויות מגוונות כמו ריקודי חשפנות ועד מיסחור כמו מכירות צעצועי סקס ומינויים לאתרי פורנו אישיים.

כוכבת הפורנו המפורסמת ביותר, ג’נה ג’יימסון, הרוויחה על פי ההערכות 30 מיליון דולרים בשנה במכירת מותג של צעצועי סקס עד שמכרה את אתר הפורנו הפופולרי שלה ClubJenna לפלייבוי ב-2006 בסכום שאינו ידוע. שאר כוכבות הפורנו משתכרות סכומים נמוכים בהרבה. הסנסציה החדשה מבוליווד, סאני ליאון, קיבלה סכום נמוך השתתפותה בקומדיה The Virginity Hit בהפקת וויל פרל מ-2010, אך השתכרה כ-250 אלף דולרים על תפקידה בסרט הפורנו Jism 2.

האם זה מספיק כסף כדי להוריד את התחתונים ולהצטלם לתעשיית הפורנו? כנראה שבשביל מספיק נשים התשובה חיובית. אחרת לא היה כל כך הרבה פורנו מסביבנו כל הזמן.

שחקני פורנו מדברים על התעשיה מאחורי הקלעים:

דרך Business Insider. תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן