איך לבחור להקת אירועים – דז’ה וו – DejaVu band 60′s 70′s – להקה לחתונה | להקת חתונות

להקת חתונות , להקה לחתונה , מוסיקה לחתונה דזה וו

להקת חתונות , להקה לחתונה , מוסיקה לחתונה דזה וו

embedded by Embedded Video

עצמו עינייכם  לרגע  קט ודמיינו: הנכם נכנסים לחופה, זמרת ונגן גיטרה מלווים אתכם בשיר האהוב ביותר שבחרתם. כשבן הזוג שובר את הכוס והלהקה מתחילה לנגן. נשמע כמו חלום? זה לא חלום, זו המציאות.

להקת אירועים זוהי מן כותרת כללית לכל דבר קשור למוזיקה שאינה שייכת לדיג’יי באירוע או לפייתן שעומד על הבמה ומברך את החתן והכלה. תחום להקות האירועים הוא גדול וכמעט בלתי נגמר.

מוסיקה לאירועים, כפי שרובנו יודעים, היא אחד הדברים היותר החשובים באירגון חתונה או אירוע. המוזיקה מכתיבה את ה”וויב” הכללי, מעודדת את האורחים לשמוח, רקוד ולהתנועע ובנוסף מעוררת רגש, יוצרת תחושה של חגיגיות ועוד. לאור זאת, בחירת המוסיקה לחתונה  תתבצע תמיד תוך מחשבה על: האורחים שלי, מה מטרת האירוע (בר מצווה, עסק, משפחתי ועוד), מה גודלו וכו…

בנוסף, אם אנחנו מפיקים אירוע חברה ורוצים רק מוזיקת רקע כדי שהמוזמנים יוכלו להמשיך ולשוחח בינהם, אנחנו לא ניקח דיגיי שישמיע מוזיקה רועשת לאורך כל הערב, ואולי דווקא מה שיתאים לנו זה נגן או שניים אשר ינגנו מוזיקה שקטה ומרגיעה.

איזה סוגי נגנים לאירועים יש?

בימינו ניתן למצוא כמעט כל מוסיקה חיה לאירועים שתוכלו לחשוב עליה: מנגני קלרינט ואקורדיון, דרך מוזיקה בלקנית, מתופפים, נגני פסנתר וכן הלאה. הנגן יכול להיות מופיע יחיד, או חלק משניים, שלושה או אפילו 20 נגנים, הכל תלוי באווירה שנרצה ליצור.הזמנת להקה למאורע לא פוסלת הזמנה של דיגיי בנוסף, אך מומלץ לקבוע מראש מי אחראי על כל חלק באירוע בו ישנה מוסיקה. תכננו מראש כמה משמעותיים צריכים להיות הנגנים והסבירו להם, כך האירוע שלכם יהיה ללא ספק בלתי נשכח.

כמה כל זה עולה?

בענייני מחירים של להקת חתונות ואירועים לא פשוט לאמוד את המחירים  או לקבוע חד משמעית כמה יעלה כל דבר, משום שדברים רבים נלקחים בחשבון: מרחק הנסיעה לאירוע, אורך האירוע, מועד בשבוע וזמן ביום, הופעה לאורך כל הערב או לקטע אומנותי קצר, ועוד. מופע של נגן בודד יכול להתחיל ממספר מאות בודדות (תלוי בניסיון ובידע, כמובן) ויכול להגיע גם לכמה אלפי שקלים. חשבו את התקציב שלכם ובהתאם לכך הזמינו את הנגנים המתאימים לכם ביותר.להתפשר על מוסיקה באירוע זה כמו להתפשר על איכות האוכל. אל תוותרו ותבחרו את מה שנראה לכם המתאים ביותר עבורכם ועבור הקהל שלכם. תאמינו לנו, ככה יהיה לכם ערב בלתי נשכח

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן