הבריון של בית ספר התנצל בפני הקורבן בעקבות תמיכה המונית שקיבל

איזה כיף זה לראות מדי פעם סיפורי בריונות שמסתיימים בטוב. הזלי פרקנסון הוא תלמיד תיכון אמריקני, לא פופולרי במיוחד, שסבל מדי יום מהצקות של חד מבריוני בית הספר. הבריון המקומי היה מספר לו שוב ושוב שאין לו חברים, וגורם לו להרגיש רע מאוד עם חייו.

לפני מספר ימים, דודתו של הזלי הגיעה לבקר אותו בבית הספר. הם אכלו ביחד ארוחת צהריים, והדודה הבחינה פתאום בבריון שמציק לאחיין שלה. הוא סיפר לה שזה קורה כל יום. היא החליטה לא לעבור על זה בשתיקה.

כשחזרה הביתה, יצרה הדודה קשר עם חבריה הווירטואליים. היא חברה במועדון חובבי מכוניות, וביקשה מכל החברים להגיע לבית הספר כדי להביע תמיכה בהזלי. הקריאה הזאת לפעולה עבדה – ובגדול. כ-100 אנשים הגיעו לבית הספר, פקקו לחלוטין את מגרש החניה שלו, ויצאו להגיד להזלי שהם אוהבים אותו.

מסתבר שזה כל מה שהיה צריך בשביל להרים את הבטחון העצמי של מי שעד אז היה קורבן למעשי בריונות. “בפעם הבאה שמישהו יתנהג כלפיי ככה, פשוט ארים את הראש ואגיד ‘אני מצטער, אבל יש לי יותר מדי חברים בשביל שהושפע מזה”, הוא אמר לתחנת הטלוויזיה המקומית.

בסופו של דבר גם הבריון עצמו הושפע מהתמיכה ההמונית. הוא התנצל בפני הזלי, והשניים אפילו חלקו כיף ידידותי.

סביר להניח שהם לא יהפכו פתאום לחברים הכי טובים – אבל זה מאוד לעודד לראות סוף כזה לסיפור כזה. הלוואי שלכל מי שסובלים מהצקות זה היה קורה.

דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן