שלט חוצות (פרסום) על פי ויקיפדיה, הוא שלט ענק לפרסומת המוצב במקום ציבורי. שלטי חוצות נמצאים לרוב בכבישים, בצמתים, וברחובות שבהם תנועה רבה של הולכי רגל וכלי רכב.
זה מה שמוגדר כרגע בויקיפדיה. כנראה שהם יצטרכו לשנות את ההגדרה או להוסיף תת קטגוריה חדשה לאחר שישמעו את הסיפור הבא.
הכירו את גיבורינו בילי גיבי – שלט חוצות האנושי
למרבה ההפתעה הסיפור של בילי מתחיל בשנת 1980 אי שם באלסקה. בלידתו שלו עצמו. כאשר אמו ילדה אותו היא דיממה ללא הפסקה. דיממה ממש עד למוות. אבל לבסוף הכל עבר בהצלחה, ובילי הגיע לעולם בריא ושלם, וכך גם אמו.
זה לא משנה שהכל עבר בהצלחה והוא כמעט ואינו זוכר הרבה מהאירוע – העובדה היא שזהו האירוע הטראומתי הראשון שעבר בילי, וזה משהו שנשאר איתו עד עצם היום הזה.
הרי לכם ציטוט היישר מהבלוג האישי שלו:
…my mother who almost bled to death while bringing me into this world. This is something that has stayed with me to this very day
אם זה לא מספיק טראומתי, לאחר מכן גם ההורים שלו התגרשו.
ולחסרי הרגש שביניכם שעדין לא הצטמררו אספר גם שבילי לא היה ילד פופולארי במיוחד בבית הספר, בעיקר בגלל האוכל שאימו הכינה לו – רק פאסטה וגבינה.
כל האירועים הטראומתיים הובילו את בילי לנסות להיות מתאגרף מקצועי. לאחר שראה שאינו מרוויח מספיק מהמקצוע (עוד טראומה קשה), החליט בילי לפנות לתחום השיווק. אך בדרך יצירתית במיוחד.
בילי החליט להיות שלט חוצות אנושי. עד הסוף. כולל שינוי שמו הפרטי ומשפחתו בתעודת זהות, וגם ובעיקר לבצע קעקועי גוף של חברות אינטרנט. פשוט להיות פרסומת מהלכת על שתיים.
תחילה זאת היית הוסטגייטור (חברת אחסון אינטרנט). כרגע שמו הרשמי הוא Hostgator Dotcom וכמובן שביצע גם קעקוע של החברה בחלק האחורי על צווארו. זאת רק ההתחלה.
לאחר מכן המשיך עם קעקועים על פניו. לא מספיק שהקעקועים נמצאים על פרצופו, אז רובם של הקעקועים הללו שייכים לאתרי פורנו מפורסמים כמו www.rov-hagvarim-makirim.com
אני יודע שלרוב האנשים שקראו עד כאן בוודאי יש המון שאלות לשאול את הבחור. כך גם לי. לכן הלכתי לחפש את בילי כדי לשאול אותו את השאלות המסקרנות. לבסוף מצאתי אותו וכך היה הראיון (מתורגם מאנגלית לעברית):
אני: היי בילי, נעים להכיר. שמי דניאל שרף, מנהל צוות שיווק בחברה ישראלית בשם Richkid.co.il אשמח לדעת אם תסכים לראיון קצר.
בילי: היי, אני אשמח לדבר איתך חבר (נו בטח, שמע חברת שיווק ישר חבר 🙂
אני: כיף לשמוע ממך. אז שאלה ראשונה – איך אני אמור לקרוא לך? בילי? הוסטגייטור?
איך החברים קוראים לך?בילי: החברים קוראים לי בילי. אבל השם הרשמי שלי בקרוב ישתנה ל-“hiphopblingdotcon hostgatordotcom”
אני: נכון לרגע זה, כמה קעקועים פרסומיים כבר יש לך על הגוף? והאם אתה מתכוון להסיר חלק מהם?
בילי: כרגע יש עלי 40 קעקועים פרסומיים. ואני מנסה להיפטר מהקעקועים שנמצאים על הפנים. אני מתכנן לעשות עוד על הגוף, אבל לא הפנים.
אני: אוקי, כמה הכי הרבה כסף חברת אינטרנט שילמה לך עבור קעקוע?
בילי: המחיר הכי גבוה ששולם היה 20 אלף (דולר). זאת היית חברת ההימורים – goldenpalace.com
אני: מה הוביל אותך לרעיון הזה? והאם זה היה רעיון שלך?
בילי: פוטרתי מהעבודה בה עבדתי, ומשפחתי כמעט עפה מהבית אל הרחוב, אז המצאתי את הרעיון של “שלט אנושי”
אני: כמה כסף תרצה עבור עשיית הלוגו של Richkid על הרגל, בגודל 6 אינץ’ (15 סנטימטר)?
לאחר שענה לי, סירבתי לרעיון. ולא בגלל המחיר שנקט.
אנחנו תמיד בעד רעיונות חדשים, שיווק גרילה וכל חשיבה מחוץ לקופסא.
אך תמיד צריך להיות גבול אנושי למסחור והפרסום – וכאן בדיוק זה הגבול שלנו.
הסרטון של בילי מבצע את הקעקוע האחרון על פניו: