תקלה כללית בפייסבוק: אי אפשר לפרסם, לעשות לייק או להגיב (עדכון)

עדכון (17:30): נראה שהתקלה מאחורינו. פייסבוק מסרה: “מוקדם יותר היום, בזמן שביצענו תחזוקה ברשת קרתה תקלה שמנעה מחלק מהמשתמשים לפרסם פוסטים בפייסבוק למשך זמן קצר. פתרנו את הבעיה במהרה, וחזרנו לתפקד ב-100 אחוז. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות שיתכן שנגרמה”. בפייסבוק הסבירו כי התקלה גרמה לכך שהיה צריך לאתחל חלק מהשרתים”.

משתמשים רבים של פייסבוק ברחבי העולם מדווחים בשעתיים האחרונות על תקלה כללית שמונעת מהם לעשות לייק, לפרסם סטטוסים או פוסטים ולהגיב.

בחיפוש “#פייסבוק” בטוויטר עולים דיווחים רבים של משתמשים מכל העולם – ולא רק מישראל – המעידים על כך שמדובר בבעיה בקנה מידה גלובלית. גם התגית RIP Facebook (נוחי בשלום על משכבך, פייסבוק) ו-#facebookdown הפכה טרנדית במהרה בטוויטר. חשבון הטוויטר של פייסבוק נותר לא מעודכן.

התקלה בשעה האחרונה גם מונעת ממשתמשים לא מחוברים להתחבר לפייסבוק. בהודעה שמוצגת לגולשים נכתב: “פייסבוק מיד תשוב. פייסבוק מושבתת בשל תחזוקה שוטפת כרגע, אבל צפויה לחזור לעבוד בדקות הקרובות”.

האם אנחנו מוכנים לעולם ללא פייסבוק? איך ייראה עולם כזה והאם יש בכלל טעם לחיים בלי לייקים? נא לא להיקלע להיסטריה. סביר להניח שהכל יחזור לנתיבו בשלום ממש בקרוב.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן