Jigsaw: השותף הכי מעצבן וחמוד בעולם

שלא תחשבו אפילו לרגע לקחת את Jigsaw כשותף שלכם, פשוט כי כותבת שורות אלו ראתה אותו קודם והיא רוצה אותו לעצמה.

בגירסה המקורית שלו, אנו מכירים את Jigsaw מסרטי “המסור” כאחד היצורים היותר מפחידים שנוצרו בסרטי האימה המודרניים. גם לאור יום במקום ציבורי חמושים בנשק ואבטחה כבדה לא היינו רוצים לפגוש בו, ובוודאי שלא היה עולה על דעתנו אף לא לרגע לקחת אותו כשותף לדירה.

אך Jigsaw בגרסה שמוצגת בסרטון הוא קטן, חמוד והחשוב מכל: לחלוטין אינו מזיק. הסרטון שכתב וביים כריס קאפל יגרום לכם להתאהב ב-Jigsaw. הוא גרם לו להיראות כל כך מתוק שממש עושה חשק לאמץ אותו, לשחק איתו, ללכת איתו לטיולים בפארק ואפילו לקחת אותו כשותף לדירה.

לעומת מעלליו האיומים ב”מסור”, Jigsaw הזה אינו יכול להזיק לכם, והוא אפילו משמש כשותף לא רע בכלל. הוא הרבה יותר קטן והוא לא צריך שום דבר חוץ מתשומת לב. הוא גם ממש אוהב לשחק, והמשחקים שלו הורסים מצחוק עבורנו, ועבור השותף שלו חסר חוש ההומור והאמפטיה הם ממש מעצבנים.

Jigsaw הזה, איזה שובב, כל פעם שהשותף שלו מנסה לישון/ להתקלח/ ללכת לעבודה או לבצע כל פעילות אחרת הוא מוצע עצמו מול Jigsaw שאומר בקול העמוק, הנמוך והמוכר “בוא נשחק משחק”.

דרך: Chris Capel

באחד הקטעים בסרטון השותף של Jigsaw רק רוצה להתקלח, אך בחדר המקלחת מחכה לו הפתעה. Jigsaw הקטנטן יושב על הכיור ואומר לו “בוא נשחק משחק”.

הוא מסביר לו מהם המכשולים עליהם עליו להתגבר: השירותים סתומים מגרביים מלוכלכים, תחת השירותים נמצאים הסמרטפון, הטאבלט והאייפד של השותף, ועל הרצפה הוא פיזר סכיני גילוח חד פעמיים.

אם השותף לא יטפל בגרביים בשירותים בדקות הקרובות, השירותים יוצפו ויהרסו את האייפון ושאר המכשירים. השותף היבשושי, הרציני וחסר האהדה ל-Jigsaw רק מביט על התקרה בייאוש ויוצא מחדר המקלחת.

כך הסרטון ממשיך ומציג את מעלליו של jigsaw החמוד והשובב, שכמו ילד רק רוצה שישחקו איתו. איזה מותק. מי לא ירצה אותו כשותף? תחשבו איזה כיף יהיה להחזיר לו וכמה קל זה יהיה. למשל אם הוא יעצבן אתכם אתם יכולים לזרוק אותו לכלב כמשחק בפארק, או לשים אותו בסל גרביים מלוכלכות ומסריחות. אבל כמובן שעדיף לא להציק לו כי הוא ממש חמוד.

יהיה נחמד אם יפתחו את הפארודיה הזו לסרט שלם, על Jigsaw הקטן שמחפש את מקומו בעולם. למשל, סרט שיציג את Jigsaw באוניברסיטה, בדירה שלו, בדייטים, בעבודה. מדובר בסרט עם פוטנציאל אדיר. כריס קאפל, אתה רושם?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן