10 משפטים שאסור לגברים להגיד לנשים

ההבדלים בין המינים גורמים לא אחת למהומות, מבוכות, עצבים, צחוקים והמון פאשלות. גברים ונשים לא דוברים את אותה השפה, דבר שיוצר קצרים בתקשורת בכמויות מסחריות, ואף אחד מן הצדדים לא מבין מה כל כך נורא במה שהוא אמר. יש משפטים שאסור לגברים להגיד לנשים בשום פנים ואופן, לא לאישה שהתחתנתם איתה, לא לאחותכם, לא לידידה שלכם, לא לאימא שלכם או לכל אישה אחרת. לפניכם המשפטים הנבחרים שמומלץ בחום להימנע מהם, וההסברים למה הם כל כך נפיצים.

1. תירגעי/ את לא חושבת שאת מגזימה?

דרך: Shutterstock.com

תירגעי (או “תרגיעי” בעגה המקומית) היא מילה שמציתה אש במהירות על, ויוצרת אפקט בומרנג. האישה מבינה שהגבר רואה בה היסטרית, לא שפויה והתגובה שלה מוגזמת, וכן שהוא מבטל את רגשותיה בהינף יד. זה תקף גם לגבי “את לא חושבת שאת מגזימה?” שזה כבר משפט שלם בו הגבר אומר לאישה שהיא לא פועלת ברציונאליות ושהוא אינו מעריך את יכולת השיפוט שלה.

 

2. מי לימד אותך לחנות/ לנהוג/ לעשות רברס

witch flew into tree

דרך: atimetolaugh.org

המשפט זה מזכיר לאישה שהגבר עדיין כבול תחת מעטפת הסטריאוטיפ של “נשים לא יכולות לנהוג”, עניין שהופרך פעמים אינספור. נשים הן נהגות זהירות ולא מתפרעות על הכביש ובחניה, מתוך דאגה לסביבה שלהן ומתוך רצון לשמור על החוק. מה שנראה לכם כחוסר יכולת הוא בעצם ציות לכללים ונהיגה נורמטיבית. נשים וגברים שונים ברוב התחומים, גם בנהיגה. זה לא אומר שהנהיגה של מי מהם טובה או גרועה יותר. למרות שגברים נוטים יותר להיקלע לבתאונות דרכים.

 

3. אם את חושבת שזה שווה את זה, אז כנראה שזה שווה את זה

דרך: fatkidatcamp.com

ממשפט זה משתמע שאין ערך למטרה שחשובה לאישה, אך אם היא רוצה לחיות באשליה שיש לזה ערך היא מוזמנת. בנוסף זה מציג אותה כחסרת רציונליות וחולת נפש שיש לתת לה תרופות הרגעה. זה מראה על כך שהגבר מטיל ספק בהשקפת העולם שלה ועולמה הרגשי. משפט כזה מעיד על כך שהגבר מבטל דבר מה חשוב כמשהו שאופייני רק לאישה, ושאין לו ערך בפני עצמו אלא זו רק האישה שהצמידה לשטות הזו ערך.

 

4. למה את חייבת לעשות עניין מכל דבר?

דרך: dexigner.com

רגשות הם עניין אינדיבידואלי, ואם עבורה זה סיפור גדול היא יודעת למה וזה תמיד מוצדק. גם אם לדעתכם זה שולי. נשים לא עושות דרמה מכל דבר, הן פשוט שמות לב לפרטים הקטנים ומנתחות מצבים אחרת מגברים. הן יודעות מה מסתתר מאחורי מחווה, מתנה או אירוע. כדאי פשוט לשאול אותן, מה הן רואות שאתם פספסתם.

 

5. וואו כמה את אוכלת, שלא תשמיני

Shutterstock.com

משפט כזה לרוב מעיד על קיבה ריקה או קנאה, האם גם אתם הייתם רוצים לאכול ככה ולהמשיך להראות נהדר? כלל ברזל, בשום מקרה, גם אם תשאלו ישירות, אל תגידו לאישה שהיא אוכלת הרבה. סביר להניח שהיא לא, וגם אם כן, זה חסר נימוס וחסר רגישות להיכנס לאישה לצלחת. נשים יודעות כמה הן אוכלות, הן לא זקוקות להערה זדונית שרק תלבה את כעסן.

 

6. את ממש עצבנית, מה קרה את במחזור?

דרך: iwastesomuchtime.com

הדרך הקלה ביותר של גברים לבטל כעס מוצדק של אישה על משהו שהם עשו, היא לשאול אותה אם היא במחזור. אישה לא צריכה מחזור כדי לכעוס עליכם, ואם היא כועסות יש לזה סיבה טובה וזה לא כולל הורמונים משתוללים. לפעמים נשים כועסות כי עשיתם משהו מטופש.

 

7. השאלת את הקרדיגן/סוודר הזה מסבתא?

דרך: projections-movies.com

כשגבר רואה אישה לבושה בגד חורפי, לרוב יהיה לו משהו רע להגיד. זה מכוון לגרום לאישה לחוש נבוכה או זקנה כי אינה יוצאת מהבית לבושה חליפת עור קצרה עם מחשוף ושוט. נשים מודעות להופעה החיצונית שלהן, כך שאם הן לבשו משהו גם אם זה לא לטעמכם הן אוהבות את זה ויודעות מה הן עושות. אישה לא זקוקה שתצילו אותה מאופנה רעה.

 

8. את נראית בסדר

דרך: Shutterstock.com

משפט כזה משתמע כ”אף אחד ממילא לא מסתכל עליך כי את נראית זוועה”. להגיד למישהי שהיא נראית בסדר זה כמו להגיד לה שאם כריסטופר ווקן היה נכנס לחדר, הייתם בוחרים בו. אף אישה לא נראת רק “בסדר”, אישה נראית טוב, יפה, מדהים ומומלץ בחום “מהממת”, “הכי יפה בעולם”.

 

9. את רגישה מדי

דרך: Shutterstock.com

נשים אינן רגישות מדי, הן רגישות במידה נורמטיבית ובריאה. נשים יודעות לזהות מצבים רגשיים אצל אחרים גם בלי שאמרו מילה. יש להן היכולת להרגיש את האחר ולראות כאשר משהו עובר עליו. נשים שמות לב לפרטים הקטנים. הן תמיד ידעו מה עומד מאחורי מחווה, מתנה או משפט שמישהו אמר להן, והן לרוב צודקות. כך שהן אינן רגישות מידי, הן פשוט רואות את הכוונות האמיתיות שלכם ושמות לב לדברים שנעלמו מעיניכם.

 

10. וואו, את חופרת

Talk to the Hand?

דרך: cheezburger.com

זו היא אחת האמירות הרעילות ביותר, והיא מלמדת על כך שהגבר מבטל את רגשותיה ומחשבותיה של האישה. “את חופרת” פירושו את אומרת בליל של שטויות, דבר שכמובן לחלוטין אינו נכון בפועל. גברים, הפנימו, נשים אינן חופרות, הן פשוט יודעות להשתמש בשפה בצורה תקנית ורהוטה, ולבטא דרכה עולם תוכן עשיר של רגש וידע. נשים לא מדברות הרבה, גברים אינם מדברים מספיק.

תמונת שער: dexigner.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן