משתמשי iPhone 5s מתלוננים על “מסכי מוות כחול”

משתמשי Windows הוותיקים עדיין זוכרים את “מסך המוות הכחול” – מסך השגיאה המיתולוגי של מיקרוסופט, שהעיד על כך שמערכת ההפעלה נתקלה בתקלה שהיא אינה מסוגלת לפתור וכדי להמשיך לעבוד חייבים להפעיל מחדש את המחשב.

התקלה הזאת היתה תקופת אותנו על בסיס כמעט יומיומי עד לפני כמה שנים ב-Windows – והאמת שכבר התחלנו להאמין שהיא נעלמה מהעולם.

ואז היא חזרה. אבל למרבה הפלא, מסך המוות הכחול החדש לא מופיע ב-Windows 8 אלא דווקא באייפון. כן כן.

משתמשי ה-iPhone 5s מדווחים על באג שצובע את המסך שלהם בכחול, ואז מאתחל את המכשיר. ממש כמו במסך של Windows. הבאג מתרחש בשימוש באפליקציות הקשורות לחבילת iWork, שמגיעות בחינם לכל מי שרוכש מכשירים חדשים.

באפל עדיין לא הגיבו באופן רשמי לעניין, ויש לקוות שהם יוציאו תיקון ל-iOS את לאפליקציות iWork שיתקן את התקלה במהרה. מהם הרי ממש לא ציפינו לחזור לימים האפלים של מערכות הפעלה לא יציבות.

המסך הכחול הוא לא הבעיה היחידה של ה-iPhone 5s החדש. למרות שמדובר בדגם היקר והמתקדם ביותר של אפל – מסתבר שהוא גם הכי פחות אמין. סקר של Critterism גילה שאפליקציות באייפון החדש מתרסקות פי שניים ממה שהתרסקו באייפונים קודמים.

החדשות הטובות: גם עם הנתון הזה, הסיכוי שאפליקציה תתרסק לכם הוא נמוך יחסית: סיכוי של שני אחוזים בלבד (לעומת אחוז אחד באייפונים קודמים). כנראה שלמרות הכל, באנדרואיד עדיין אחוז ההתרסקויות הרבה יותר גבוה.

דרך The Verge

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן