ביומיים האחרונים התפרסמה ברשת תמונה של שיבושי לשון משעשעים מעברית לאנגלית, שנכתבו על ידי עובד במלון מג’יק פאלאס של רשת מלונות פתאל, רשת המלונות הגדולה בישראל.
התמונה זכתה לוויראליות לאחר שהועלתה כפוסט בעמוד “סטטוסים מצייצים” בפייסבוק, והעמידה את רשת המלונות, המחזיקה בבעלותה את מלונות ליאונרדו והרודס, בפני תקרית מביכה שדרשה טיפול תקשורתי.
איך התמודדה פתאל עם המבוכה? באמצעות מנה גדושה של הומור עצמי.
כשמדובר ברשת החברתית, פלטפורמה שעיקר השיח בה מנוהל על ידי גולשים, מותגים לעיתים מוצאים את עצמם מתמודדים בפני סערה תקשורתית שבכלל לא התכוונו להיקלע אליה. התגובה המהירה של פתאל והאופן בו ניצלה את השיח על התמונה ומינפה אותו לטובתה מלמדת אותנו דבר אחד או שניים על ניהול נכון של משברים במדיה החברתית ואיך שבאמצעות קצת אומץ, ניתן להפוך טרגדיה לאסטרטגיה.