רשת מלונות פתאל מציגה: הדרך היחידה להתמודד עם שיבושי לשון מביכים באנגלית

ביומיים האחרונים התפרסמה ברשת תמונה של שיבושי לשון משעשעים מעברית לאנגלית, שנכתבו על ידי עובד במלון מג’יק פאלאס של רשת מלונות פתאל, רשת המלונות הגדולה בישראל.

התמונה זכתה לוויראליות לאחר שהועלתה כפוסט בעמוד “סטטוסים מצייצים” בפייסבוק, והעמידה את רשת המלונות, המחזיקה בבעלותה את מלונות ליאונרדו והרודס, בפני תקרית מביכה שדרשה טיפול תקשורתי.
איך התמודדה פתאל עם המבוכה? באמצעות מנה גדושה של הומור עצמי.

כשמדובר ברשת החברתית, פלטפורמה שעיקר השיח בה מנוהל על ידי גולשים, מותגים לעיתים מוצאים את עצמם מתמודדים בפני סערה תקשורתית שבכלל לא התכוונו להיקלע אליה. התגובה המהירה של פתאל והאופן בו ניצלה את השיח על התמונה ומינפה אותו לטובתה מלמדת אותנו דבר אחד או שניים על ניהול נכון של משברים במדיה החברתית ואיך שבאמצעות קצת אומץ, ניתן להפוך טרגדיה לאסטרטגיה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן