אתר חדש משלב בין פתרונות יופי ורשת חברתית לנשים שנאבקות בסרטן השד

בשנה שעברה התייחסנו למאבק האמיץ של קירה דורון בסרטן השד שהפך לתופעת פייסבוק ויראלית. מאז קירה גילתה את המחלה לפני כ-4 וחצי שנים היא סחפה אחריה אלפי עוקבים בפייסבוק והצליחה במשימתה לעורר מודעות למחלה הקשה השכיחה מדי אך גם להעביר את המסר כי באמצעות גילוי מוקדם ניתן גם להחלים ממנה.

אתמול כתבה קירה בפייסבוק: “לשנה החדשה אני מאחלת לעצמי שהטיפולים יעברו בקלות, שיועילו בעצירת ההתפשטות ואיכות החיים תהיה גבוהה”. 
חברים של קירה הופתעו לגלות השבוע שתמונתה מתנוססת על שלט חוצות אלקטרוני בטיים סקוור בניו יורק:
מדובר בפרסומת לחנות מקוונת חדשה, CureDiva, המיועד לנשים הנאבקות בסרטון השד. האתר מציע פתרונות לייפסטייל מותאמים אישית לנשים הנאבקות במחלה יחד עם רשת חברתית תומכת.
מספרת קירה:

 

“יש לי חברה טובה בשם אפרת רומן אשר החלימה מהמחלה והחליטה לעשות ממנה ביזנס. היא פיתחה אתר אשר מוכר מוצרים לחולות (כובעים, צעיפים, פיאות, פרוטזות, חזיות מיוחדות, חולצות מיוחדות וכו’). לפני כשנה אפרת ביקשה ממני שאדגמן בשבילה לאתר שלה. בימים אלו היא מקדמת את האתר הבינלאומי שלה ברחבי העולם. אם לומר את האמת, כשעשיתי בשבילה את הצילומים, לא האמנתי שזה יגיע עד לב ניו-יורק”.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן