המסאז’יסט התפרץ למגרש והציל את הקבוצה שלו מגול בטוח (וידאו)

זה היה צריך להיות גול בטוח: השוער היה מנוטרל, הקו בין הכדור לרשת היה פנוי לגמרי והבעיטה היתה מדוייקת. האוהדים של Tupi הברזילאית כבר היו על הרגליים והתחילו לחגוג את הגול – עד שפתאום אדם זר התפרץ למגרש, ועצר את הכדור רגע לפני שנכנס לשער.

האדם הזה היה לא אחר מהמסאז’יסט של הקבוצה המתחרה, זו שהיתה אמורה לחטוף את הגול. כשהוא ראה את הגול המתקרב הוא החליט לעסות טוב, מה שנקרא – ולעלות על המגרש. ההחלטה הזו היתה גם זו שהצילה את הקבוצה שלו מתבוסה: המהלך המפתיע הזה קרה בדקה האחרונה של המשחק, ואם הגול היה מתממש הקבוצה היריבה היתה עולה ליתרון שכבר לא היה ניתן להשוואה.

אחרי שמנע את הגול, המסאז’יסט ברח כל עוד נפשו בו מהמגרש – כששחקנים ואוהדים זועמים של Tupi דולקים אחריו. בסופו של דבר הוא הצליח להמלט ללא פגע. כשנשאל לאחר מכן למה הוא הפריע למשחק, הוא אמר שמי שהנחתה אותו הייתה האהבה שהוא חש למועדון. “אם לא הייתי עושה את זה, הקבוצה היתה מועפת מהליגה”, הוא הסביר.

השופטים במשחק נשארו חסרי אונים אל מול המסאז’יסט. מכיוון שהוא אינו שחקן בקבוצה, הם לא יכלו לרשום לו (או לקבוצה) עבירה – ובסופו של דבר המשיכו במשחק כרגיל.

כעת, מנהלי ואוהדי Tupi דורשים מהנהלת הליגה בה המשחק התנהל לקנוס את הקבוצה המתחרה, ואפילו שוקלים לנהל נגדה תביעה אזרחית. “מדובר בצעד אגרסיבי נגד כדורגל… אקט אלים. אם הם לא יעיפו את המועדון הזה מהליגה, הולך להיות בלגאן”, אמר מנהל Tupi.

דרך LiveLeak. תודה לאסף מגידש!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן