שינה כתובת – וגרם לרשויות להרוס את הבית של השכן

הנה רעיון מקורי לאנשים שמקבלים התראות הריסה מהרשויות, אחרי שנתפסו בבנייה לא חוקית: שנו את הכתובת לזו של השכן.

אחד מתושבי העיר פונטיאק שבמישיגן קיבל התראת הריסה כזאת, אך לא רצה לאבד את ביתו. הוא מיהר למשרד הפנים המקומי, ושינה את כתובתו לזו של שכנו, שמחזיק בית נטוש בעיר. כשצוות ההריסה הגיע כדי להרוס את הבית – הוא הרס את הבית של השכן.

תוכנית גאונית, תודו, אך עם כמה בעיות מהותיות. ראשית – יש את השכן עצמו, שאמנם לא גר בבית שנהרס אך כן התכוון להשכיר אותו בחודשים הקרובים. הוא עדיין לא החליט מה לעשות, אך יש סיכוי לא רע בכלל שהוא יתבע את העירייה וידרוש פיצוי על הבית ההרוס.

ויש את בעל הבית המקורי שהיה מיועד להריסה. התוכנית הגאונית שלו נחשפה תוך זמן קצר מאוד – ועוד באותו ערב הגיע צוות ההריסה לביתו האמיתי והרס גם אותו. כעת הוא נמצא תחת חקירה של משרד השריף המקומי ועלול להסתבך בצרות מול החוק.

מי בכל זאת הרוויח מכל הסיפור? תושבי פונטיאק. הם סיפרו שהבית הלא נכון שנהרס היה מבנה נטוש, שהפך למאורת סמים והיה מטרד אמיתי לתושבים.

“כששמעתי שהם הרסו את הבית בטעות רציתי לקנות להם בירה. הייתי כל כך שמח!”, אמר פרד סרגנט, אחד השכנים. על כוונתו של בעל הבית להשכיר אותו אמר סרגנט “אם מישהו היה מוכן להסכים את המקום הזה, הוא היה צריך להיות נרקומן”.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן