אמריקני איבד את הזכרון שלו אז הוא התחיל לדבר שבדית ועבר לשבדיה

זיכרון זה עניין מוזר. כשהוא עובד כמו שצריך הכל טוב ויפה, אבל כשדברים משתבשים הוא יכול להוביל לתוצאות די משונות. קחו את הסיפור של מייקל בוטרייט, אמריקני בן 61.

בוטרייט התעורר לפני כמה שבועות בבית חולים בפאלם ספרינגס, אחרי שנמצא מחוסר הכרה בבית מלון. כשהתעורר, בוטרייט לא זכה מי הוא. הוא לא זיהה את הסובבים אותו, לא ידע לספר מה הוא בדיוק עשה כשאיבד את הכרתו – ומוזר מזה: הוא התעקש ששמו הוא בעצם ג’ואן אק, והוא דיבר והבין אך ורק שבדית.

הקרב צמוד! הסטארטאפ לסטודנטים “כוורת” מייצג את ישראל בתחרות בינלאומית ויש לו סיכוי לנצח בעזרתכם! כדי להצביע לחצו על הלינק סמנו את Student Hive ולחצו על Vote Now

השבדית לא הופיעה יש מאין במוחו של בוטרייט. במהלך השנים האחרונות הוא בילה הרבה זמן בשבדיה. ולמרות זאת – בוטרייט הוא אמריקני לכל דבר, ששירת בצבא האמריקני, צבר חברים אמריקנים ובאופן כללי גר באמריקה.

עכשיו, לעומת זאת, הוא כבר לא מוצא טעם לגור שם. לאחרונה הוא עלה על מטוס ועבר לגור לשבדיה – שם הוא לפחות יכול להבין את השפה בה אנשים מדברים איתו. הוא מתגורר ליד ביתה של חברתו לשעבר, שמודה שכל הסיפור הזה קצת מוזר לה אבל היא מסייעת לאקס שלה, כי “בשביל זה יש חברים”.

הרופאים משייכים את הסיפור המוזר הזה לסימפטום נדיר של אמנזיה, מחלת השכחה, ש”מוצת” בדרך כלל בעקבות טראומה. על פי הרופאים, אי אפשר לדעת אם בוטרייט אי פעם יצליח לשחזר את זכרונותיו או את ידיעת האנגלית שלו – ויש סיכוי שהוא יחייה כשבדי ללא זכרון עד סוף חייו.

דרך Jezebel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן