תעלומת הכיפה הנעלמת של מועמד הליכוד בפתח תקוה

כשבאים לבחור מועמד לראשות העיר, צריך לדעת עליו כמה פרטים בסיסיים. מה המצע מאחוריו ראש העיר הפוטנציאלי עומד, למשל, או מה הנטיות הפוליטיות שלו. עוד עניין שחשוב לבדוק הוא האם המועמד הוא דתי או חילוני – עניין שיוכל להשפיע מאוד על המדיניות שלו.

אצל רמי גרינברג, שמכונה “הבולדוזר מפתח תקוה” – קשה לענות על השאלה האחרונה. באתר “שאריות ברשת” גילו שבתעמולת הבחירות של גרינברג הוא מופיע לפעמים עם כיפה ולפעמים לא – תלוי במיקום של ההופעה או בפרסום.

כך למשל, בעמוד הפייסבוק של גרינברג והוא מצולם כאשר אין לו שום כיפה על הראש (או שיש והיא הוסתרה במכוון על ידי הצלם). עם זאת, בפרסומים שפורסמו בעיתונים בעלי אוריאנטציה דתית, ובחלק מהתמונות המופיעות באתר שלו, הופיעה פתאום כיפה בולת ונאה על ראשו. יש לציין שלמראית עין נראה שמדובר באותו צילום שמופיע במקום אחר ללא כיפה – רק שעבר עבודת פוטושופ:

איפה הכיפה?

הנה הכיפה!

אפשר להבין את אנשי הקמפיין של גרינברג, שרוצים “להנגיש” אותו לציבור הדתי או החילוני בהתאם. זה גם לגיטימי מצד המועמד עצמו לחבוש כיפה רק במועדים מסויימים, על פי אמונתו והרגליו האישיים.

ייתכן גם שבזמן הצילום גרינברג חבש כיפה שחורה מינימלית בחלק האחורי של ראשו שלא נראתה בצילום. עם זאת, אם גרינברג אכן חובש כיפה מדובר בעניין שהיה צריך לעלות כבר בזמן סשן הצילומים של תמונת הקמפיין. 

מדובר במועמד שרוצה להיות ראש עיר, וצריך לפיכך לפעול ולהציג את עצמו בשקיפות מוחלטת. בלי פוטושופ להוספת או הסרת כיפה כשצריך כביכול, אלא עם הסבר ברור של מה הוא חושב בכל הקשור ליחסי דת ושלטון עירוני. הזיג-זג הזה בין עם כיפה ובלי כיפה יכול רק לעצבן את הבוחרים – גם החילוניים וגם הדתיים.

פנינו לגרינברג בבקשה לתגובה, וזו תפורסם כשתתקבל.

דרך שאריות ברשת

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן