גוגל רשמו פטנט על גביית תשלום לפי כווני המבט של הלקוח הפוטנציאלי

אמנם “גוגל” הבטיחו שלא יהיה פרסום בתוך “גוגול גלאס”

אבל

למה לא לגבות כסף לפי כמה אנשים הסתכלו, בפועל, על המודעה שלך? ולמשך כמה זמן הם הסתכלו? ואולי להראות “השלמות פרסומיות” למי שכבר הצלחנו לתפוס את תשומת ליבו

מדהים, לא?

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן