הכוכבת מפורסמת שאוימה ברצח: שוב גוגל “מפר” צווי איסור פרסום

תמונת שער: Shutterstock

מוקדם יותר היום פורסם בכמה אתרים כי שחקנית ודוגמנית מפורסמת בישראל הגישה תלונה במשטרת תל אביב, על כך שמישהו פנה אליה דרך הפייסבוק ואיים לרצוח אותה.

על פי מקורבים למפורסמת, בימים האחרונים פנה אליה האיש בפייסבוק, טען שראה אותה מסתובבת ברחובות תל אביב וכתב כי הוא מתכוון לרצוח אותה.

היא החליטה להגיש את התלונה, לאחר שהאיש המהיר והעצבני שלח לה הודעה מאיימת בדף המעריצים בפייסבוק: “אני רצחתי שני אנשים ואת נראית לי מתאימה להיות השלישית”. עכברי פייסבוק יכולים לזהות באיזה טיפוס בדיוק מדובר והם גם יודעים שעבורו מדובר בשטאנץ קבוע והכוכבת היא אולי האחרונה לספוג איומים כאלה, אך בטח אינה הראשונה.

בתחילה פורסמה הידיעה עם שמה ופרטיה המלאים של הכוכבת, אך מאוחר יותר הוטל על הפרשה צו איסור פרסום. חלק מהאתרים הסירו את הכתבות שפורסמו, אחרים פירסמו ידיעות מצונזרות. אלא שכמו במקרים דומים בעבר, בתי המשפט לא לוקחים בחשבון שגוגל זוכר הכל ואפשר למצוא בקלות את כל פרטי הפרשה.

התרגולת הקבועה של הוצאת צו איסור לאחר שהפרטים מופצים לכל קצוות הרשת עושה צחוק מבתי המשפט וגורמת לפעולה שלהם להיראות כלאחר יד, כמי שמנסה לנעול שוב ושוב דלת שהמנעול שלה כבר מזמן שבור. רק אומר.

תודה לאסף מגידש ו-Ori Zilbershtein על הטיפ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן