סרטון הבחירות הכי מושקע: חולון היא עיר המתים

אם לומר את האמת, מעטים הם האנשים שבאמת מתעניינים בבחירות המקומיות בערים וברשויות שהתעמולה להן מציפה בימים אלה את תיבות הדואר שלנו ואזור הפרסומות בפייסבוק.

אישית די בטוחה שאני לא יודעת מי הם המועמדים לראשות העיר בעירי, וסביר להניח שיום לפני הבחירות פשוט ארפרף בדפי הפייסבוק שלהם ואחליט מי נשמע לי הכי פחות מושחת.

עם זאת, במסע הבחירות המקומיות הנוכחי יש קמפיין אחד שהצליח לבלוט מעל השאר ולהגיע אף לתפוצה ארצית הודות לשימוש בגופות והשמצת ראש העיר הנוכחי – קמפיין הבחירות של עו”ד שמעון חזן לראשות העיר חולון.

הקמפיין של חזן מתמקד בכך שחולון הופכת לכאורה לעיר “מתה” תחת ניצוחו של ראש העיר הנוכחי, מוטי ששון. תחילה, היו אלה מודעות מצמררות של גופה ועליה התווית חולון לצד הכיתוב “חולון מתה עם מוטי”.

שלטי החוצות האלה בתחנות אוטובוס ברחבי העיר גררו סערה וחלק מהאזרחים טענו שזו ירידה לרמה נמוכה מדי בניסיון למשוך תשומת לב של הבוחרים למערכת בחירות שרבים נוטים פשוט להתעלם ממנה.

חזן עצמו טען בראיון לאתר מיינט: “ברור ששקלתי אם זו הדרך הנכונה להעביר את המסר שלי והגעתי למסקנה שאין אפשרות אחרת. זאת לא סיסמת בחירות, אלא מציאות עגומה שלצערי ציבור מועט מודע לה”.

כעת מפיץ חזן בפייסבוק וביוטיוב גם סרטון תעמולה מושקע כמותו לא ראינו מזמן: ברוכים הבאים לעיר המתים.

למרות שהבוטות של הקמפיין מעוררת אי נוחות, וגם אנחנו לא מתים על האופן בו הוא מנסה להבליט את חסרונות ראש העיר הנוכחי במקום את יתרונותיו שלו, אין ספק שמדובר בסרטון התעמולה המושקע ביותר שנוצר בישראל עבור מערכת בחירות מקומית.

זאת, בזכות החשיפה הרבה לה זוכים תכני מולטימדיה ברשת, בה ניתן גם לפרסם בצורה ממוקדת יחסית לתושבים בעיר מסויימת בעזרת פייסבוק וגוגל.

האם אתם תצביעו למועמד שזו היא אסטרטגיית המיצוב שלו? אלא אם תושבי חולון, השאלה היא תיאורטית בלבד.

(תודה לאודי בקר על הטיפ)

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן