תראו איך נראה הבית הזה לפני ואחרי השכרתו בדיור מוזל

אנחנו מרבים להתלונן על בעלי דירות אך כדאי לזכור שתמיד יש גם צד שני למטבע: לא כל השוכרים הם לקוחות למופת.

מוגש באמצעות Citywall: חברים עוזרים לחברים בלוח החברתי הראשון בישראל. קליק ונעזור גם לכם למצוא מקום לגור (פרסומת)

בארצות הברית, בדומה לישראל, יש חוק שמסייע למעוטי יכולת לשכור דירה או בית למרות מצבם הכלכלי הירוד (Section 8), ולשלם רק עשרות בודדות של דולרים בפועל, בעוד המדינה משלמת את השאר.

לא כולם מרוצים מהחוק הזה, ובעלי בתים שרכושם הושחת ללא היכר מוחים על המדיניות של הממשלה שמשתמשת בכספי משלם המיסים בשביל לממן דיור למי שפשוט הורס אותו.

בריידי הולקומב בא לבדוק את הבית שהשכיר באטלנטה בסבסוד ממשלתי לנזקקת שהתגוררה בו, ופניו חשכו. הוא מיהר לשלוף את הסלולרי וצילם כדי להראות לעולם את החורבן וההרס שהשאירה הדיירת מאחוריה בבית, שהיה לדבריו במצב מצוין לפני שהושכר לה.

בין היתר, דליפת צנרת עליה לא דיווחה לבעל הבית גרמה לקריסה של חלק מהתקרה בקומה הראשונה. הרטיבות גרמה להתנפחות רצפת העץ, מה שמנע את היכולת לסגור את דלת הכניסה של הבית.

מכשירי החשמל שהיו בבית נעלמו כלא היו (התנור הוחלף באחד אחר), הכיורים הושארו מטונפים וחלקם אף עם כלים מלוכלכים בהם. ברזים נשברו אחד החלונות נופץ בקליע 0.22 שנמצא על-ידי בעל הבית במטבח.

בשביל לתאר את הזוועה, כלל הולקומב בסוף הסרטון שפירסם גם תמונות של הבית לפני שהושכר ואכן – הבית נראה מושלם ומזמין, בניגוד לחורבה שהושארה לו על ידי הדיירת שעזבה.

הולקומב העלה את הסרטון שצילם לפייסבוק, והסרטון זכה מיד לכמה מאות שיתופים, אז הוא החליט לשתף אותו גם ביוטיוב ולייבליק. לצד הסרטון, הוא כתב כך:

“הנה הבית בכל יופיו, או לפחות מה שנשאר ממנו. כשהשכרנו את הבית לראשונה הוא היה במצב שמור ועכשיו… רק הביטו בו. אני לא טוען שיש לי את התשובה לצרכי הדיור של אנשים שמזל לא שפר להם, אבל מה שהמדינה עושה כרגע לא עובד. אם אתם רוצים לראות איך הבית נראה לפני כן, המתינו לסוף הסרטון כי שם שמתי את התמונות שלו בזמנים טובים יותר”.

מעניין לשמוע שבעל הבית המאוכזב מאשים דווקא את הממשל ולא את הדיירת המזניחה בעוול שנגרם לו. האם יש כאן הכללה של כל מיעוטי היכולת וטענה שכך היה נוהג כל אדם שהיה שוכר דירה בכספי סיוע? אולי. בשרשור התגובות לסרטון כתב הולקומב שהוא היה אמור להיפגש עם הדיירת בבית כי זו קיוותה לקבל חזרה את כספי הפיקדון שהשאירה אצלו. היא לא הופיעה, והוא מצדו הגיש בהמלצת חברת הביטוח שלו תלונה למשטרה על ונדליזם.

תודה לאסף מגידש על הטיפ. באמצעות: LiveLeak.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן