הגיקים הגאים נגד “המשחק של אנדר”

הרשת גועשת בעקבות קריאתו של ארגון הלהט”בים (לסביות, הומואים, בי וטרנס) הגיקים Geeks OUT להחרים את הסרט “המשחק של אנדר”, שאמור לעלות למסכים באחד בנובמבר.

יוזמי החרם, ג’ונו ג’ארט ופטריק יאקו, קוראים לציבור שלא ללכת לסרט החדש, המבוסס על סדרת ספרי המד”ב המפורסמים מאת הסופר אורסון סקוט קארד, בשל עמדותיו ההומופוביות של המחבר.

קארד, מורמוני ופעיל נגד הכרה בנישואים חד-מיניים, כתב בין השאר בשנה שעברה כי משיכה מינית הומוסקסואלית היא “ליקוי במערכת הרבייה” וכי “הפיכה של לקות לנורמה תהפוך את החברה שלנו לחברה ששוחקת את הנאמנות כלפיה, כיוון שהורים יראו שהחוקים והמוסדות שלנו פועלים נגד ההצלחה הרבייתית (שלא לדבר על האושר) של הדור הבא”.

ג’ארט ויאקו הקימו אתר בשם “ותרו על המשחק של אנדר“, ובו הם ממליצים לגולשים לחתום על עצומה ולמנוע מן הכסף שלהם להגיע לכיסיו של קארד. האתר התפרסם בכתבה ב”האפינגטון פוסט” והכה גלים בקהילת חובבי המדע הבדיוני.

מכל מקום, לא כל הפעילים מסכימים עם רעיון החרם. דסטין לאנס בלאק, פעיל לזכויות להט”ב ותסריטאי הסרט “מילק”, טען שהחרם הוא בזבוז אנרגיה מיותר ומוטעה. קארד עצמו יצא בהודעת הבהרה בעקבות פרסום החרם, וטען כי בעקבות הפסיקה האחרונה בבית המשפט העליון נושא הנישואים החד-מיניים ירד מן הפרק וכי במוקדם או במאוחר יכירו כל מדינות ארה”ב בנישואים כאלה. “מעניין יהיה לראות עכשיו אם תומכי הנישואים החד-מיניים, לאחר שניצחו, יגלו סובלנות כלפי אלה שלא הסכימו איתם בעת שהנושא היה עדיין שנוי במחלוקת.” 

 

תרגום: אביעד שטיר.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן