צייצנים גאים: 11 להט”בים ששווה לעקוב אחריהם בפייסבוק

הרשתות החברות מלאות לעייפה בסטטוסים, ציוצים, צילומים ותכנים הנוצרים מסביב לשעון על ידי מאות מיליוני גולשים בעולם. בתוך בליל המילים הזה, קשה לאתר את הקולות המוצלחים, ששווה לעקוב אחריהם. אך בתוך הקהל הרחב הזה, יש כמה חברי קהילה בולטים במיוחד שמוסיפים הומור, גאווה וגם קורטוב של ביקורת נוקבת לעדכוני הפייסבוק שלנו. הנה כמה מהפרופילים הנבחרים של כותבי GoGay בפייסבוק.

דורון שרם

עיתונאי ב”ידיעות אחרונות”, הכותב בסגנון מצחיק, שנון, חד ואמיתי. כל מה שכותב טוב צריך בעדכונים שוטפים על יחסים, חיי זוגיות, עבודה וקריירה.

סטטוס נבחר: “סרטי אימה לא מפחידים אותי. מה שמפחיד אותי באמת זה כשאני מראה למישהו תמונה בטלפון והוא מתחיל לגלול את כל התמונות”.

https://www.facebook.com/doron.shrem

 

צחי כהן

עיתונאי נוסף, גם מ”ידיעות”, שמעדכן באופן קבוע בסטטוסים קצרים ומצחיקים במיוחד. נונסנס במיטבו שמזגזג בין הומור עצמי, ביקורת חברתית משעשעת, תובנות על גברים ולא מעט פנינים על הקהילה הגאה.

סטטוס נבחר: “גברים הם כמו יין. אני לא מתכוון למשתבחים עם השנים אלא יותר בכיוון של לנעול אותם במרתף”.

https://www.facebook.com/tsakhi.cohen

 

נירה אוריין

הסטטוסים של נירה הם תערובת משעשעת של הומור עם תובנות קטנות-גדולות מחיי היומיום, תמונות מחיי הזוגיות עם בת-זוג דתיה, צילום שמתעדים רגעי הורות מאושרים ורגעים יפים יותר ופחות של תל-אביב.

סטטוס נבחר: “יותר מששימחו אותי בגדי הבלט המהממים שקניתי לאליענה (כולל אחד לעצמי, לא התאפקתי) שימח אותי הנער המתוק שפתח את וילון חדר ההלבשה, הביט על עצמו במראה וביצע כמה מתיחות טווסיות כדי לוודא שהטייץ החדשים נוחים לו”.

איתמר זוהר
אם אתם מאלו שלא מתעייפים ממשחקי מילים ולשון, זה בדיוק המקום בשבילכם. עדכונים תכופים ואינטנסיביים מאוד, פסקול משובח ואתגרי מחשבה.

סטטוס נבחר: “שבוע שני של ריצה, על שפת הים, אחרי 5 שנים של הליכה ו-12 שנים של שחייה. בכל בוקר בשש, מתחת לשמיים בהירים, עדיין מנסה לשכוח את הנער שהגיע תמיד אחרון בשיעורי ההתעמלות בבית הספר התיכון”.

https://www.facebook.com/itamar.zohar.12

 

יונתן גת

יונתן גת הוא סגן עורך אתר nrg מעריב וכותב מושחז ומשעשע מאוד, עם רפרטואר עיתונאי מרשים והומור ציני שתמיד מצליח להעלות חיוך. בפרופיל הפייסבוק שלו, יונתן מעדכן באופן שוטף על ענייני היום וגם על נושאים ברומו של עולם, כמו חשיפת הסופרמרקט האהוב על חנין זועבי, סרטים שלא כדאי לצפות בהם ברכבת ועוד.

סטטוס נבחר: בעקבות יציאתו של שי גבסו מהארון – “התפנה הניק “סטרייט סקרן” באטרף”.

https://www.facebook.com/yonatan.gat

 

מיש

גם קריקטורות, גם קומיקס קווירי, גם הייקו – כל הדברים שאנחנו מחפשים בדף פייסבוק מעניין ומקורי. מיש הוא מאייר ישראלי שמציג בדף שלו איורים מצויינים, הכוללים ביקורת חברתית וציבורית (גם מהזווית הגאה).

https://www.facebook.com/myshillustration

עבודה של מיש, צילום מתוך הדף הרשמי בפייסבוק.

 

יוען גונן

אחת הביקורות החוזרות על דוברים קוויריים היא שהם כותבים בצורה שאינה נגישה, לא מובנת ובעיקר לא נעימה לקריאה ואינה מאפשרת דיון. אחד הכותבימות המוכשרים בסביבה שמוכיח אחרת, הוא יוען גונן, פעיל קווירי ותיק ומוערך בקהילה, שמפרסם בפייסבוק סטטוסים משעשעים ומעוררי מחשבה על ענייני מגדר, זהות, תרבות, קוויר ועוד.

סטטוס נבחר: “עבריינים, בפעם האלף: אל תקחו אוחצ’ות להשתתף בפשעים שלכן, הן נעלבות בקלות בגלל חוסר יחס והופכות להיות עד מדינה. קחו בוצ’ות – יפות, שתקניות וחסומות רגשית”.

https://www.facebook.com/yo.gonen

 

ורד דור

ורד דור היא אשת ספר וחינוך המארגנת קבוצת מפגש עליזה ברמת-גן. בפרופיל הפייסבוק שלה היא כותבת בצורה מצחיקה במיוחד על חוויות שנוגעות לזוגיות והורות לסבית.

סטטוס נבחר: אבן פינה בסוגייה הוותיקה של “תורשה מול סביבה” הונחה הערב בביתנו. לאחר שעה קלה של שירה משפחתית, תוך התמקדות ב”מקהלה עליזה”, נטע שרה לכולנו שיר לשנה החדשה שלמדה בגן: “ענבים בחופשה ישחקו תופסת” , ואני החריתי-החזקתי אחריה ב”חיילים בחופשה יבשילו עד הערב ויוגשו צוננים לשולחן”.

https://www.facebook.com/vereddor

 

דוד ורטהיים

ורטהיים הוא עורך וואלה! ברנז’ה, ואחראי לכמה מהסטטוסים היותר משעשעים שקראנו בזמן האחרון. בעיקר אהבנו את התובנות המעמיקות מחיי הרווקות הנצחיים וטיפוסי האטרף השונים והמשונים שפוקדים את חייו.

עוד תמצאו שם סיפורי ברנז’ה, יח”צנים ועיתונאים, הצצה אל תוך החיים המאושרים (והמנומנמים) של בוני – כלבו הנאמן – וכמובן, הקאלט שאין עליו, בדמות הסיפורים המרגשים על ריאן, הקופאית הטרנסקסואלית מ”טיב טעם”.

סטטוס נבחר: “להומו שאמר לי עכשיו איכס על זה שאני ישן עם בוני במיטה כי ‘הוא חיה לא נקייה’: לא, את”.

https://www.facebook.com/david.verthaim

 

ורד טוכטרמן

ורד אמנם סטרייטית, אבל היא גם חברה אמיתית וקרובה של הקהילה הגאה ואושיית רשת שחביבה במיוחד על גיקים באשר הם. היא סופרת מד”ב שהוציאה לאור את “דם כחול” ועובדת כעת על ספר ההמשך שלו בזכות קמפיין גיוס המונים מוצלח שיזמה, מנהלת פרופיל פייסבוק רחב אופקים שנע מקישורים לכתבות הומוריסטיות, סטטוסים על חתולים אבודים, תגובות על ענייני היום ושיתופי תוכן איכותי ומעניין מרחבי הרשת.

סטטוס נבחר: “הנשים בפרסומות להסרת שיער לא מפסיקות להפתיע אותי. אני מתכוונת לאלה שיש להן שתי מפשעות, אבל רק בית שחי אחד”.

https://www.facebook.com/TheBoojie

 

גליה סיוון

אנחנו אוהבים את גליה סיוון כי היא נורא אוהבת ספורט (וכותבת על זה לא מעט), אבל בעיקר כי אין לה שום בעיה לשחוט פרות קדושות ולכתוב ביקורת חותכת, נוקבת ומדוייקת להפליא. יש לה לשון צינית מרושעת, שגורמת אפילו לנו להתקפל במבוכה לפעמים נוכח הקטילות שרצות אצלה בפרופיל (כמו כניסה חזיתית כואבת ברונה קינן, יקירת הקהילה).

סטטוס נבחר: “אין ליגה, נגמר ה-NBA, נגמר ווימבלדון והמונדיאל רק עוד שנה. בטח ככה מרגישות סטרייטיות כל השנה. מה הן רואות? על מה הן מדברות? אלוהים, זה נורא”.

https://www.facebook.com/galia.sivan.3 

בהכנת הרשימה השתתפו: גיא גרניט, ברק פז, אביעד שטיר, טל איתן.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן