ילדים זו שמחה. ילדים זו ברכה. אבל בפרסומות לקונדומים, מוצר שאמור למנוע את היווצרותם של אותם ילדים, לפעמים מותר להיות קצת נבזיים לבני האנוש הקטנים שמסתובבים להורים בין הרגליים ועושים הרבה בלגאן.
ראו גם: 10 פרסומות יצירתיות לקונדומים (לא בעבודה)
בפרסומת קצרה ואפקטיבית לדורקס, שאף זכתה בפרס “פרסומת השנה” של איגוד מפיקי הפרסומות העצמאיים באמריקה (מסתבר שיש דבר כזה), משתמשים בילדים כדי להעביר מסר חד משמעי לגברים שלא כל כך בטוחים שמתאים להם עכשיו להפוך להורים: שמרו על האשכים שלכם כבר עכשיו – כדי שלא תאבדו אותם מאוחר יותר.
באופן אישי, הפרסומת הזאת סובלת לטעמתי מעודף של דימויים פאליים ונוזלים מעופפים – מה גם שהגברים המוצגים שם, הורים אפתיים ולא ממש אוהבים, הם לא כאלה שהייתי רוצה שיפרסמו לי דברים.
מצד שני – אי אפשר להכחיש שהמסר עובד. כנראה שזה מה שחשוב.
דרך Jezebel