קנתה אייפונים ב-1,300 דולר – וקיבלה תפוחים

מכירים את סיפורי העוקץ האלה, על אנשים שקנו כל מיני מוצרים אלקטרוניים מסוחרי רחוב בחו”ל וכשחזרו למלון גילו שבתוך הקופסה יש רק שקיות חול? אז הנה גירסה מודרנית ואירונית יותר של אותו עוקץ.

אישה אוסטרלית החליטה שהיא רוצה להתחדש בשני מכשירי אייפון. היא חיפשה עיסקה משתלמת ברשת, ולבסוף בחרה באישה פרטית אחרת שהיו לה שני מכשירים למכירה. השתיים נפגשו בסניף מקדונלדס, שם העבירה הקונה 1,500 דולרים אוסטרליים (שהם שווי ערך לכ-1,300 דולרים אמריקנים), והמוכרת העבירה לה שקית עם שתי קופסאות מעוצבות של אפל.

לא ברור למה הקונה לא התעקשה לבדוק את תוכן הקופסאות כבר במקדונלדס. אולי זה היה מונע ממנה את עוגמת הנפש שחטפה כשהגיעה הביתה וגילתה שבתוך קופסאות אפל שלה יש תפוחים אמיתיים. אייפונים, לעומת זאת, לא היו שם.

צריך להעריך את חוש ההומור של האישה שביצעה את העוקץ. היא היתה יכולה להסתפק בשקיות החול הרגילות, שמדמות את משקל המוצר כדי שהקונים לא יחשדו בכלום כשהם רוכשים את הקופסאות, אבל היא בחרה לפנק את הנעקצת במשהו שיזכיר לה את המכשירים היקרים שהיא רצתה לקנות.

הלקח מהסיפור הזה? תמיד כשאתם רוכשים מכשירים אלקטרוניים פיתחו את הקופסה בנוכחות המוכר ובדקו שכל מה שצריך להיות בה נמצא שם. אם לא – כדאי שתתחילו לחפש כבר עכשיו מתכונים לפאי תפוחים.

דרך Ubergizmo

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן