בית ספר לפרסום בסן-פרנסיסקו השיק קמפיין מיוחד בשיתוף “פרויקט טרבור” למאבק בלהט”בפוביה, במטרה לקדם את המודעות הציבורית להתאבדות להט”בים על רקע אמירות פוגעניות, תקיפה מילולית וביטויי שנאה כלפיהם.
תחת הסלוגן “מילים יכולות להרוג” משולבים צילומים בעלי מסר חד ובהיר, בהם מוצגות מילות שנאה כגורם התאבדות. כך המילה “דייקית” החקוקה על פרק יד מדמם, כדורים שעליהם מילות גנאי לגייז וחבל תלייה בצורת המילה “הומו”.
אחד המאפיינים הייחודיים של הקמפיין הוא הקו הגרפי הנקי והאסתטי, שמתנגש עם המסר המזעזע והכואב. בראש ובראשונה הוא מייצג את הדיסוננס שבין מילים שנפלטות לאנשים מהפה מבלי לחשוב, לבין ההשפעה הקשה של המילים האלו על להט”בים.