הודעה על שת”פ בין eBay וחורים ברשת בזירת תוכן מסחרי קהילתית

ענקית המסחר המקוון eBay ישראל ופלטפורמת החדשות החברתית  ‘חורים ברשת’ מודיעות היום על השקת זירת מסחר מקוונת בשם “שופישופ“. הפלטפורמה החדשה תחבר בין תכנים המתפרסמים באתר להצעות קנייה של פריטים רלוונטיים בהתאם לתוכן אותו הם קראו ותפנה לקהל היעד של חורים ברשת המונה כמיליון וחצי גולשים חודשיים.

במסגרת שיתוף הפעולה עם eBay ישראל, כותבי ‘חורים ברשת’ ילקטו מוצרים רלוונטיים לתוכן ואטרקטיביים במחירם לקהל הגולשים הישראלי כמו גם מוצרים אשר משלוחם לישראל מתאפשר ואלה ישולבו כחלק מהתכנים השוטפים באתר. בנוסף, תציע זירת המסחר החדשה מוצרים שנבחרו על פי טעמם הייחודי של מאמצים מוקדמים (Early Adaptors).

לדברי אלעד גולדנברג מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל: “אנחנו מאד שמחים לשתף פעולה עם אתר ‘חורים ברשת’. שיתוף הפעולה נועד לתת מענה נקודתי ומותאם תוכן לרכישת פריטים שונים עבור קהל הצרכנים הישראלי. למעשה כל אחד יכול לקנות בפלטפורמה העולמית של eBay וכעת המיזם המשותף עם ‘חורים ברשת’ ישרת את טרנד הצרכנות העולמי, בו עולם הצרכנות משולב עם עולמות תוכן רלוונטיים בסיווג פריטים ייחודיים במחירים מוזלים”.

“אנחנו מאמינים שתוכן מסקרן הוא המפתח לתשומת לב המשתמשים בכל נושא”, אומר גל מור, עורך ראשי ומייסד של “חורים ברשת”, “שיתוף הפעולה עם eBay מאפשר לנו להתייחס לכל זירת המסחר העצומה שלהם כעולם של תוכן מרתק”. עוד מוסיף גל מור – “הידע הייחודי שנצבר ב”חורים ברשת” יאפשר לזהות נושאים טרנדיים ולכתוב עליהם כתבות המשלבות הצעות רכישה אטרקטיביות לקהל המתעניין בכך”.

קהילת הכותבים החדשה של חורים ברשת בניהול יסמין לוי תירתם גם לכתוב לזירת התוכן החדשה “שופישופ – eBay” כאשר מדובר בכתבות מעוררות באזז שיעסקו בעולמות התוכן המגוונים של eBay ויפנו לרכישת מוצרים. הזירה תפרסם המלצות אישיות לרכישת מוצרים של אוצרים קהילתיים ודמויות משפיעות בתחומים שונים. תוכנית הכותבים הקהילתית של חורים ברשת מספקת לכותבים תגמול בהתאם להצלחה של הכתבות שלהם. 

מחקר שביצעו החברות Econsultancy ו- EPiServer מגלה כי שיווק תוכן (Content Marketing) הוא קריטי להנעת רכישות במסחר אלקטרוני. המחקר, המתבסס על ראיונות עם בכירים בתחום המסחר האלקטרוני בעולם, הצביע על כך שעתיד הקניות ברשת כרוך בתוכן מעניין. בעידן של עייפות ממסרים שיווקיים, תוכן מעניין מסייע להנגיש מוצרים לקהל גדול שעשוי לגלות בהם עניין.

אודות eBay

eBay (נסד”ק: EBAY) היא פלטפורמת המכירות התוססת ביותר בעולם, בה אפשר למצוא מציאות נהדרות ומבחר ייחודי. eBay מחברת בין מיליוני קונים ומוכרים מכל רחבי העולם, מעצים בני אדם ויוצר הזדמנויות באמצעות מסחר אינטרנטי. החזון שלנו למסחר העולמי הוא כזה המתאפשר על-ידי בני אדם, מונע על-ידי טכנולוגיה ופתוח לכל. אנו מעצימים את המוכרים בפלטפורמה שלנו, לא מתחרים בהם. אנו יוצרים קשרים אמיצים בין קונים למוכרים באמצעות חוויות מוצר מהירות, ניידות ומאובטחות. כיום, 20 שנה לאחר הקמת eBay, אנו עדיין נלהבים מיכולתנו ליצור קשר בין קונים ומוכרים בדיוק כפי שהיינו כאשר הקמנו את החברה ב-1995.

למידע נוסף: אתר eBay

בישראל פועלת eBay באמצעות מרכז פיתוח בנתניה העוסק במידע מובנה (Structure Data) וכן חטיבה עסקית המקדמת עסקים ישראליים בפלטפורמת המסחר העולמית של החברה.

אודות חורים ברשת:

“חורים ברשת” מתמקד בתכנים החברתיים החמים ביותר ברשת. האתר הוקם ב-2006 על ידי גל מור. בשנת 2013 הושק האתר מחדש כאתר תוכן שיחתי ולאחרונה השיק קהילת כותבים מתוגמלים והסיר את הבאנרים על מנת להתמקד בתוכן בלבד. באתר מדווחים על יותר ממיליון ביקורים בחודש.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן