facebook_pixel
Uncategorized

פרסומת איומה חדשה: אם לאשה יש רגליים שעירות היא כנראה גבר

להגדיר את סדרת הפרסומות החדשה של חברת הטיפוח Veet כבעייתית יהיה האנדרסטייטמנט של השנה. הפרסומות, שמציגות בחורה נאה שמוצאת את עצמה הופכת לבחור כל פעם שמישהו רואה את רגליה השעירות, מנציחה את דימוי היופי הנשי החלק ומציגה נשים עם שיער גוף כדחויות, פגומות ולא נשיות.

בעלי אתרים: שלבו פרסומות של Bannerplay ותוכלו להרוויח יותר כסף! (פרסומת)

Don't Risk Dudeness היא הסיסמה של הקמפיין הזה, שנראה כמו הגירסה הנשית של סדרת פרסומות ״השמפו של אמא עושה אותך נשי״ שנועדה לקדם לפני מספר חודשים שמפו מיוחד לגברים.

אבל כמו שאין באמת הבדל בין שיער ראש של גברים ושל נשים – כך גם שיער על גוף נשי זה עניין טבעי, ולנשים יש את הזכות המלאה לא לטפל בו על בסיס קבוע מבלי שיצחקו עליהן בטלוויזיה. מילא – אם הפרסומות האלה היו חכמות, אבל גם זה לא: מדובר על חזרה של אותה בדיחה, בלי יותר מדי תחכום רעיוני.

יהיה מי שיחשוב שהפרסומות האלה כמצחיקות, והאמת שבגדול מה שמוצג בהן אכן מעלה חיוך. מצד שני, המסר שמאחוריהן כל כך פוגעני, שהחיוך יורד מייד כשמבינים את הפואנטה. אגב, בישראל נחשפו לאחרונה בכתבה ב"ידיעות אחרונות" נשים שלא נכנעות לתכתיבי היופי המקובלים ומגדלות שיער בבית שחי וברגליים.

דרך Jezebel

אודות הכותב

גל מור

גל מור

גל מור הוא מהמייסדים והעורך הראשי של BeMedia ו"חורים ברשת". גל הוא מאנשי התוכן הוותיקים והבולטים בתחום הדיגיטל. הוא היה כתב המחשבים הראשון של אתר ynet עורך ערוץ המחשבים ומנהל פיתוח התכנים באתר. בשנת 2016 ייסד את Bemedia, פלטפורמת מדיה באמצעות חוכמת ההמונים

Your reaction

חביב
עצוב
מצחיק
OMG
WTF
וואו

תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה

הקליקו כאן כדי להוסיף תגובה

-->