איך משיגים תוצאות עם תוכן ויראלי? תפסו לעצמכם מקום בסדנה המעשית “באזזאיט” מבית “חורים ברשת” ו-Digitalent. הסדנה הקרובה תערך ב-25.11. מספר המקומות מוגבל. לפרטים נוספים והרשמה.
אמזון התחילה כחנות ספרים מקוונת ועכשיו, יותר מ-20 שנים מאוחר יותר, היא החליטה לעבור לעשות עסקים גם בשיווק המסורתי שמבוסס על לבנים וטיח.
היום אמזון פותחת חנות פיזית בסיאטל בשם Amazon Books, חנות הספרים “האמיתית” הראשנה של האתר.
עם זאת, אמזון הודיעה כי החנות החדשה לא תפעל במתכונת מסורתית לחלוטין ותתבסס על הדאטה של Amazon.com, כולל דירוגי לקוחות, נתוני מכירות ופופולריות של ספרים כדי להחליט אילו ספרים להציג על המדף ואילו לקדם.
נוסף על ספרים, אמזון צפויה למכור את המכשירים שלה בתצוגה בחנות. המבקרים יוכלו לנסות את קינדל, Echo, Fire TV ואת הטאבלטים של Fire. עם זאת, לא מדובר בחנות טכנולוגיה. התמונות מדגישות כי מדובר בראש ובראשונה בחנות ספרים אך תכלול גם אגף טכנולוגיה, בדומה למבנה של חנויות ברנס אנד נובל.
מאפיין מבדל בולט בחנות של אמזון על פי התמונות הוא כמות הספרים שמוצגים עם חזית חשופה במקום על הצד בלבד. מה שאומר יותר שטח חשיפה. מזמן חשדתי כי הספרים בחנויות ספרים אשר רק השדרה שלהם חשופה בחנויות ספרים הם כמעט חסרי ערך מבחינת חשיפה ללקוחות ובהקשר זה ניכר שאמזון יודעת איך לגרום לספרים לבלוט יותר גם בחלל הפיזי.
לכל ספר מוצמד דירוג הקוראים באמזון וסקירות של קוראים אמיתיים.
המחירים של הספרים בחנות יהיו זהים למחירים שלהם ברשת, מה שאומר שהם צפויים להשתנות כל הזמן.
החנות בסיאטל אינה חנות פופ אפ אלא חנות קבועה, שתהיה פתוחה במשך שבעה ימים בשבע, מלבד חגים. יש לא מעט אירוניה בעובדה כי אמזון, שיש לה תרומה מכרעת לחיסול חנויות הספרים, פותחת כעת חנויות כאלה משלה.