תיאורי מוצר נוטים להיות כל כך משעממים עד שבטח גם אתם אמרתם לעצמכם בשלב מסוים: הלוואי שהיה בהם קצת יותר כנות או הומור. הקומיקאי ג’ף ווייססקי ביצע את ההטרלה המבריקה הבאה בחנות איקאה.
הוא הכין סקירות מזויפות והדביק אותן על רהיטים ופריטים שעומדים למכירה ברחבי החנות.
צחוק בצד. ההטרלה של ווייססקי מעוררת מחשבה לגבי האופן בו חנויות משלבות ביקורות של צרכנים – און ליין ואוף ליין. נכון, מטבע הדברים חנויות חוששות מביקורות רעות של צרכנים שירתיעו אנשים מקנייה, אבל כאשר אנחנו יודעים מה צרכנים אחרים חושבים יש לכך ערך מוסף אדיר או לפחות מצחיק.
אה, ובהחלט יש לו משהו עם נחשים. תודה לנטלי ריער על הטיפ.
“עובד בשבילי נהדר לצורך ארגון נחשים בגדלים שונים. ממליץ בחום”
“יכול להכיל 80 נחשים. נהדר!”
“אם תזחל מתחת לשולחן ותרים אותו על הגב תיראה כמו צב ואז עדי יהוה שתזמין לביתך: 1. ימחאו כף. 2. יצחקו בנימוס. 3. ישאלו אם הם יכולים לעזוב”
“השטיח המעופף הכי גרוע אי פעם. אמרתי לו לקחת אותו לאגרבה ובמקום זאת הגעתי לבית חולים”