לאחר שהעתיקה את סנאפצ’ט באינסטגרם ובווטסאפ, חיקוי הסנאפצ’ט של פייסבוק מגיע גם למסנג’ר.
אתמול הכריזה החברה על Messenger Day, תכונה דומה ל-Snapchat Stories המאפשרת לכם להרכיב סיפור מתמונות ווידאו ולפרסם אותו בפרופיל שלכם. הסיפור ייעלם תוך 24 שעות.
התכונה החדשה עדיין לא זמינה בכל חשבונות הפייסבוק. מי שיקבל אותה יוכל לראות שורה של תמונות ממוזערות בראש אפליקציית המסנג’ר שמציגה את הפוסטים האחרונים מאת החברים שלכם.
פייסבוק החלה בניסוי התכונה הזו בכמה מדינות זמן קצר לאחר שאינסטגרם העתיקה את סנאפצ’ט בחודש אוגוסט, אך כעת ה-Messenger Day יהיה זמין למיליארד המשתמשים של המסנג’ר ברחבי העולם.
השקת התכונה החדשה תואמת את אסטרטגיית האפליקציות של פייסבוק שנועדה לקדם את המוניטיזציה של כל אפליקציה בפני עצמה. פייסבוק קיוותה לראות את העסקים במסנג’ר פורחים בזכות פלטפורמת הצ’טבוט לעסקים אותה חשפה בשנה שעברה. עד היום פותחו יותר מ-30,000 צ’טבוטים והם החלו לתמוך גם באפשרות תשלום בחודש ספטמבר האחרון. אינסטגרם החלה להציג מודעות מסך מלא בתכונת ה-Stories שלה לאחרונה.
האפליקציה המרכזית של פייסבוק תכלול גם תכונת Stories משלה, שנמצאת כעת בשלב ניסוי באירופה ובאפריקה.